درب شیشه ای اتوماتیک

درب شیشه ای اتوماتیک

انواع درب شیشه ای اتوماتیک

درب شیشه ای اتوماتیک برای مکان هایی از جمله بیمارستان ها ، بانک ها ،دانشگاه ها، هتل ها، پاساژها ، ساختمانهای دولتی ، اماکن آموزشی ، مراکز تفریحی و بهداشتی بهترین گذینه هستند ، جایی که امنیت و نمای عالی در اولویت قرار دارد .درب های اتوماتیک شیشه ای دارای مدل های مختلف و جداگانه و جدا از هم در انواع سبک ها و تنظیمات مختلف مانند کشویی ، تلسکوپی ، کرو یامنحنی ، و فولدینگ و …با فریم های آلومینیومی و استیل است.

تکنسین های بسیار ماهر درب شیشه ای اتوماتیک ما کنترل باکس های جدید را به اپراتورهای درب کشویی قدیمی متصل می کنند. یک روش بسیار عالی در صرفه جویی هزینه که باعث می شود درب شیشه ای اتوماتیک شما ایمن تر و روان ترکار کند. شرکت ما همه مراحل انتخابی را تکمیل و گذرانده اند و اطمینان حاصل می کنند که آنها مقررات بهداشت و ایمنی فعلی را درک کرده و از آن پیروی می کنند.

توانایی ساخت درب شیشه ای اتوماتیک مهندسین ما بسیار بالاست و تنها استاندارد صنعتی است که توسط متخصصین این صنف ، کاربران درب اتوماتیک و صنعت ساخت و ساز شناخته شده است.تیم تعمیر و نگهداری درب شیشه ای اتوماتیک شرکت ما تضمین می کند که دربهای شما با اطمینان و مطابق با مقررات بهداشت و ایمنی عمل می کنند.

قیمت درب اتوماتیک شیشه ای

یکی از مسائل بسیار مهمی که خریداران درب اتوماتیک شیشه ای حساسیت بسیار بالایی هنگام خرید دارند قیمت درب اتوماتیک شیشه ای است و اصولا دنبال ارزان ترین درب اتوماتیک هستند، اما توجه داشته باشید که قیمت پایین میتواند موجب کاهش کیفیت درب اتوماتیک شود و همچنین قیمت بالا دلیلی بر کیفیت و اصل بودندرب شیشه ای اتوماتیک نمی باشد ما با تولید درب اتوماتیک شیشه ای و عرضه به صورت مستقیم اپراتور های (اروپایی،چینی ،ایرانی ،ترک ) با قیمت مناسب ، تحت نظر سازمان اصناف اقدام به ارائه‌ی درب اتوماتیک باکیفیت کرده ایم.

کیفیت قطعات درب شیشه ای اتوماتیک

درب شیشه ای اتوماتیک الماس در از بهترین و با کیفیت ترین قطعات برای اجرای درب اتوماتیک استفاده می کند تا درب های خلاقانه ، شیک و سفارشی و متناسب با سلیقه شما ارائه دهد. سیستم های زیادی در بازار ایران وجود دارد و اکثر سیستم های درب شیشه ای اتوماتیک از کیفیت خوبی برخور دار است ولی مهم تر از اپراتور شرکتی است که شما از ان خرید انجام می دهید تا در طول عمر استفاده از این دستگاه به شما گارانتی دهد و خیال شما برای استفاده از این درب راحت و اسوده باشد.

درب شیشه ای اتوماتیک امروزه به یکی از لوازم اصلی معماری مدرن در سراسر جهان تبدیل شده است. درب‌ شیشه‌ای اتوماتیک مورد علاقه بسیاری از طراحان داخلی و افراد است. درب شیشه ای اتوماتیک نه تنها کاربردهای بسیار زیادی دارد بلکه جذابیت هایی را نیز به فضاهای داخلی می بخشد. چه مجتمع های تجاری و چه املاک مسکونی، مزایای زیبایی شناسی نصب درب شیشه ای اتوماتیک بسیار زیاد است.

درب شیشه ای اتوماتیک

درب‌ شیشه ای اتوماتیک نوعی سیستم درب است که به‌طور خودکار باز و بسته می‌شود. این نوع از درب ها معمولاً توسط حسگرها یا دکمه‌های فشاری کار می‌کنند. درب‌های اتوماتیک از پنل‌ها یا بخش‌هایی تشکیل شده‌اند که به صورت افقی در امتداد مسیر حرکت می‌کنند. درب شیشه ای اتوماتیک مجهز به سنسورها و مکانیسم های مختلفی است که حضور افراد نزدیک به در را تشخیص داده و فرآیند باز شدن را آغاز می کند.

درب های شیشه ای اتوماتیک می توانند به سیستم های کنترل دسترسی، نظارت دوربین مدار بسته یا سیستم های مدیریت ساختمان متصل شوند. معمولا در مراکز خرید، بیمارستان ها، فرودگاه ها، ساختمان های اداری، هتل ها، فروشگاه های خرده فروشی و غیره از درب شیشه ای اتوماتیک استفاده می شود. برای وصل کردن فضاهای داخلی و خارجی، درب های شیشه ای اتوماتیک یک گزینه عالی هستند.

انواع درب شیشه ای اتوماتیک

انواع مختلفی از درب های شیشه ای اتوماتیک وجود دارند که هر کدام مطابق با نیازهای مختلف معماری و عملکرد های مختلف طراحی شده اند.

• درب شیشه ای اتوماتیک کشویی

این نوع درب اتوماتیک از یک پنل بزرگ تشکیل شده است که به صورت افقی برای باز و بسته شدن کشویی می شود. برای ورودی های کوچکتر و مناطق با فضای محدود درب شیشه ای اتوماتیک تک پنل گزینه ی بسیار مناسبی به شمار می رود.

درب های اتوماتیک کشویی دو پنل از دو پنل تشکیل شده اند که به طور همزمان در جهت مخالف از هم جدا می شوند. معمولاً در مناطقی که تردد زیاد است یا جاهایی که به ورودی بزرگتری نیاز دارند از درب های دوپنل استفاده می شود.

• درب شیشه ای اتوماتیک تلسکوپی

درب های اتوماتیک تلسکوپی دارای صفحات باریک متعددی هستند که هنگام باز شدن به صورت تلسکوپی روی هم می لغزند. این سبک از طراحی در مقایسه با درهای دو پنل ساده بیشتر باز می شوند و در عین حال از فضای کمتری برای نصب استفاده می کنند.

• درب‌های شیشه ای اتوماتیک کرو

درب‌ شیشه ای اتوماتیک کرو با پنل‌های خمیده‌ای طراحی می‌شود که در یک مسیر منحنی حرکت می کند و ورودی جذابی ایجاد می کند. این درب ها معمولا در ساختمان هایی با نمای منحنی، هتل ها و… استفاده می شوند.

• درب شیشه ای اتوماتیک مثلثی

درب شیشه ای اتوماتیک مثلثی گزینه ی بسیار مناسبی برای نورگیر کردن ورودی یک ساختمان مدرن است. زاویه مثلث را می توان به سمت داخل یا خارج ساختمان با توجه به سلیقه ی خود مشتری تغییر داد. هر جهتی که زاویه مثلث قرار بگیرد درب شیشه ای اتوماتیک مثلثی یک ورودی شگفت انگیز و زیبا ایجاد می کند.

• درب شیشه ای اتوماتیک گردان

درب اتوماتیک گردان نسبت به سایر درب های اتوماتیک، به دلیل کاهش مصرف انرژی، طرفداران زیادی را به خود اختصاص داده است. ورود و خروج توسط درب اتوماتیک شیشه ای گردان بدون نیاز به حسگر و حتی نیروی دست، صورت می گیرد.این نوع درب ها با توجه به تعداد باله هایی که دارند (2باله، 3باله و 4 باله) به انواع مختلفی تقسیم می شوند.

تجهیزات درب اتوماتیک شیشه ای

درب های شیشه ای اتوماتیک از اجزا مختلفی مانند: مرکز کنترل، سنسور، موتورهای برقی، مسیر درب اتوماتیک کشویی، تسمه و …. تشکیل شده اند.

1. پنل های درب

هر درب کشویی برقی از یک سری پنل تشکیل شده است که شامل شیشه های ثابت و شیشه های متحرک می شود. با باز شدن درها، بخش متحرک روی بخش ثابت می لغزد و فضایی بدون انسداد برای ورود افراد ایجاد می کند.

2. مرکز کنترل

مرکز کنترل، هسته درب اتوماتیک است که به برنامه صادر شده توسط فرمان مربوطه دستور می دهد تا کار موتور قدرت را هدایت کند و کاربر می تواند درب را از طریق مرکز کنترل تنظیم کند.

3. سنسور (چشمی یا رادار)

سنسور به مکانیزم درب کشویی اتوماتیک می‌گوید تا آن انرژی را آزاد کند. هنگامی که فردی به درب نزدیک می شود، سنسور حرکت را متوجه می شود و موتور را فعال می کند.

4. موتور

موتور همان چیزی است که الکتریسیته را ذخیره می کند و آن را به تسمه هایی که به حرکت درهای کشویی برقی کمک می کنند توزیع می کند. موتورها توسط یک درایو کمکی به هم متصل می شوند که به کنترل میزان انرژی اعمال شده بر روی تسمه کمک می کند.

5. شاسی، ریل، کاور، هنگر، تسمه و هرزگرد

ریل ها و غلتک ها بخشی هستند که به مکانیزم درب اتوماتیک اجازه حرکت می دهند. این اجزا که در بالا و پایین ورودی قرار می گیرند، پنل های در را باز یا بسته می کنند. این امر نیاز به یک سیگنال الکتریکی دارد که به تسمه های اطراف غلتک ها داده شود، که باعث می شود آنها در مسیر بلغزند و پنل های درهای متحرک را با خود حمل کنند.

6. فریم درب اتوماتیک

فریم درب شیشه ای اتوماتیک یا همان قابی که دور تا دور شیشه ها نصب می شوند به منظور محافظت از شیشه های سکوریت(مخصوصا لبه های شیشه) و جلوگیری از ورود گرد و غبار تعبیه شده اند. این فریم ها با دو جنس آلومینیومی و استیل تولید می شوند و سپس با کمک یراق آلاتی مانند فیکسچر و لاستیک دور شیشه قرار می گیرند.

7. شیشه درب اتوماتیک

انتخاب نوع شیشه درب اتوماتیک کاملا با توجه به سلیقه ی مشتری انجام می شود. شیشه هایی که می توان برای درب اتوماتیک شیشه ای استفاده کرد شامل شیشه های ساده، رنگی، رفلکس، سکوریت، لمینیت، مشجر و سند بلاست می باشد.

تجهیزات آپشنال درب شیشه ای اتوماتیک

مواردی که پیش تر به آنها اشاره شد تجهیزات اصلی و ضروری درب اتوماتیک شیشه ای بودند علاوه بر این موارد با توجه به خواسته مشتری، انجام امور چاپ و سندبلاست لوگو روی شیشه، سیستم برق اضطرای(باطری )ups ، قفل برقی ، قفل دستی، سیستم کارت ، اثرانگشت و… نیز برای درب های اتوماتیک شیشه ای قابل اجرا می باشند.

نحوه عملکرد درب شیشه ای اتوماتیک

هنگامی که سنسور ها حرکت را تشخیص می دهند، فرآیند کار موتور آغاز می شود تا تسمه حرکت کند. این امر سبب حرکت غلتک ها در امتداد مسیر شده و درها را باز می کند. هنگامی که سیگنال تشخیص حرکت سنسور از بین رفت، با خاموش شدن موتور، غلتک ها به آرامی به جایگاه قبلی خود باز می گردند و درب بسته می شود. این فرآیند ممکن است بسته به نوع دری که نصب شده متفاوت باشد و مکانیسم درب اتوماتیک ممکن است از اجزای اضافی برای انجام همان اثر استفاده کند.

قیمت درب شیشه ای اتوماتیک

نصب درب شیشه ای اتوماتیک معمولاً کمتر از چند روز انجام می شود وقیمت نصب آن با توجه به نوع برند انتخاب شده متفاوت است. در مکان‌هایی که تردد زیادی وجود دارد، حتماً باید درب انتخاب شده کیفیت بالا و موتور تردد نامحدود داشته باشد.

نصب و تعمیر درب شیشه ای اتوماتیک

خدمات نصب و تعمیر درب شیشه ای اتوماتیک ما با توجه به خواسته های شما انجام می شود تا اطمینان حاصل شود که ورودی های ساختمان شما همیشه فعال هستند. برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما تماس بگیریدتا شما را درمورد انتخاب، خرید و نصب درب شیشه‌ای اتوماتیک راهنمایی کنند.