قیمت درب اتوماتیک

قیمت درب اتوماتیک

قیمت اپراتور درب اتوماتیک

تاثیر گذارترین مورد در قیمت درب اتوماتیک شیشه ای ، در واقع همان اپراتور آن است.

تنوع برندها و انواع تقلبی و اوریجینال برندهای معروف به حدی زیاد است که اختلاف قیمت درب اتوماتیک بین اپراتورها بسیار زیاد است.

قیمت فریم و شیشه درب اتوماتیک شیشه ای

در این بخش بصورت جداگانه قیمت انواع شیشه و فریم در نظر گرفته می شود.

انواع شیشه درب اتوماتیک

معمولاً برای درب های اتوماتیک از شیشه سکوریت 10 میلیمتر استفاده می شود.

قیمت شیشه سکوریت فلوت

قیمت شیشه سکوریت سوپر کیلیر

انواع فریم درب اتوماتیک

معمولاً عرض فریم این درب ها یکسان و در حدود 3.5 سانتیمتر است ولی پاشنه فریم ها با ابعاد مختلف ارائه می شود.

قیمت درب اتوماتیک جنس فریم ها آلومینیوم است و یکسری مویی و لاستیک های درزگیر و ضربه گیردر فواصل بین فریم ها با یکدیگر نصب می شود.

قیمت خرید درب اتوماتیک

قیمت درب اتوماتیک ایمنی و امنیت – افزایش کیفی کالا به جهت کاربرد طراحی نوین و ماده اولیه مرغوب – دارای قدرت انتخاب متعدد (نسبت به انواع درب اتوماتیک و مدل های مختلف آن) – راحتی یا استفاده آسان از با قیمت درب اتوماتیک – کنترل کردن دما و جلوگیری از وارد شدن آلاینده ها در اماکن پر تردد – هزینه تعمیر و نگهداری پایین – قیمت درب اتوماتیک زیبا سازی نمای ظاهری ساختمان مسکونی، تجاری یا اداری – مقاوم در برابر سایش و گرما – بهینه سازی مصرف حرارتی و برودتی بین ۳۵ تا ۵۰ درصد سالانه – دارای سرعت عملکرد متناسب با نیاز شما – قیمت درب اتوماتیک بیشترین استفاده از فضای موجود و امکان ساخت بر پایه اندازه مورد نظر شما

قیمت درب اتوماتیک شرکت ما بسیار مقرون به صرفه است و راه‌حل ایده‌آلی برای اتوماتیک کردن درب‌های متحرک با وزن تا 200 کیلوگرم هستند. زیرا هنگامی که صحبت از سیستم درب اتوماتیک به میان می آید، هر درب بازکن اتوماتیک یا موتور درب اتوماتیک با قطعات با کیفیت بالا تولید می شود، دارای آخرین فناوری ها برای ایمنی و راحتی کاربر است که البته درب اتوماتیک ما عملکرد و قیمت مناسبی دارد. قیمت درب اتوماتیک مطابق با آخرین دستورالعمل ها، برآورد شده است و شامل استانداردهای کیفیت برتر داخلی است.

عملکردهای سیستم درب اتوماتیک مانند کاهش سرعت و تشخیص موانع، تنها دو ویژگی است که هر محصول درب اتوماتیک را شامل می شود. قیمت درب اتوماتیک مناسب ارائه شده توسط ما، در کنار مجهز بودن به پیشرفته ترین فناوری ها است و با از بین بردن لرزش، حرکت بدون صدا را انجام می دهند. از سوی دیگر، درب‌های چرخان اتوماتیک کاربردهای جایگزینی در بانک ها، رستوران‌ها، بیمارستان‌ها، سوپرمارکت‌ها، ادارات، هتل‌ها، مغازه‌ها و غیره دارند.

برای کسب اطلاعات درباره قیمت درب اتوماتیک ابتدا لازم است وزن و اندازه درب خود را بررسی کنید تا از کاتالوگ گسترده درب اتوماتیک ما، درب های عالی را انتخاب کنید و شرکت ما گزینه های مناسبی برای درب های اتوماتیک جدید را با نصب آسان برای شما ارائه می دهد. مهم تر از همه قیمت درب اتوماتیک مناسب ما در کنار دسترسی آسان به محفظه موتور و برنامه های0 درب است که به طور کامل از طریق کلید انتخاب دیجیتال خارجی ارائه می شود و نصب درب اتوماتیک یکی از ساده ترین و سریع ترین گزینه ها است.

قیمت درب اتوماتیک 24 ولت ما مناسب است که امکان استفاده زیاد، همراه با درجه صدای بسیار کم را فراهم می کند. تکنولوژی و مواد به کار رفته در طراحی و ساخت درب اتوماتیک کشویی نیز در راس همه گزینه ها قرار دارد و در مواقع اضطراری عملکرد عالی توسط یک دستگاه تضمین می شود. فناوری رمز گذار درب نیز حداکثر دقت را در حین حرکت تضمین می کند و ایمنی توسط یک دستگاه خاص تضمین می شود. قیمت درب اتوماتیک ما با توجه به یک کیت باتری ارائه شده ، مناسب است که اجازه می دهد حتی اگر منبع تغذیه در دسترس نباشد، کار کند.

البته سیستم قیمت گذاری درب اتوماتیک ارائه شده توسط ما می تواند با برخی تجهیزات اضافی ارائه شود تا امکان پوشش بیشتر فعالیت درب را فراهم کند. برد کنترل جایگزین 24 ولت، انتخابگر، برنامه نویس دیجیتال جایگزین، رادار IR فعال، رادارهای تک جهتی مایکروویو برخی از دستگاه های افزودنی سازگار با اتوماسیون برای درب ها هستند که این دستگاه ها به افزایش راندمان کلی عملکرد اتوماسیون درب ها کمک می کنند.

قیمت درب اتوماتیک به شکلی است که درب شامل تمام وسایل ایمنی می باشد تا اتوماسیون شما با آخرین استانداردهای ایمنی جهان مطابقت داشته باشد و بتوان از تجهیزات بر روی هر درب چرخشی از قبل موجود، استفاده کرد و آنها به ویژه برای بیمارستان ها، هتل ها، مغازه ها، بانک ها، ادارات، رستوران ها، سوپر مارکت ها و غیره که نیاز به استفاده شدید دارند، طراحی شده اند.

قیمت درب اتوماتیک شرکت ما به لطف ابعاد کوچک و طراحی هارمونیک برای مکان های متعدد، مناسب است و انتخاب مناسب مواد و استفاده از پیشرفته ترین راه حل های تکنولوژیکی امکان حذف ارتعاشات و سر و صدا را فراهم می کند تا حرکت درب بسیار بی صدا شود. درب اتوماتیک ما دارای بسیاری از عملکردهای داخلی است، به عنوان مثال تشخیص موانع در حین باز کردن و بسته شدن می باشد. تجهیزات الکترونیکی پیشرفته آن ابزارهای لازم را برای بسیاری از راه حل های سفارشی و تشخیص در طول تعمیر و نگهداری در اختیار نصاب قرار می دهد.

البته نا گفته نماند که نمای هر ساختمان همه چیز را در مورد اندیشه و نگرش درون آن بیان می کند و به همین ترتیب، هر چقدر هم که ساختمان از بیرون خوب و جالب باشد، سیستم ورودی آن باید کامل، کاربردی، ایمن و مطابق با نیاز عبور و مرور داخل و خارج ساختمان طراحی شود. قیمت درب اتوماتیک شرکت ما مقرون به صرفه است که به دلیل امنیت، تنوع و مزایای کاربری، غیر از ایجاد ظاهری دیدنی ، در ورودی نصب می شوند و از صرفه جویی در مصرف انرژی گرفته تا ایفای نقش به عنوان درب امنیتی، درب های اتوماتیک مزایای زیادی را ارائه می دهند.

امروزه وقتی به برخی از ساختمان‌ها در مکان‌های عمومی می‌رویم، اغلب خودمان برخی از درهای اتوماتیک را می‌ بینیم یا از آن عبور می ‌کنیم. مزیت این درب ها در کنار قیمت درب اتوماتیک، این است که به طور خودکار می توانند نزدیک بودن افراد را تشخیص دهند که راحت و منعطف است و سرمایه گذاری برای نیروی انسانی را کاهش می دهد. درب های اتوماتیک معمولا نیاز به مجهز شدن دارند، بنابراین این موضوع نیز با فناوری موجود، بر روی قیمت درب اتوماتیک تاثیر گذاشته است. ترکیب اصلی درب اتوماتیک تا حد زیادی یکسان است و به علاوه سیگنال باز شدن، می توان آن را به یک سیستم درب اتوماتیک ساده هم تبدیل کرد. قیمت درب اتوماتیک مقرون به صرفه و اقتصادی ما این موضوع مهم را نیز در بر دارد که سیستم درب اتوماتیک به استفاده از الزامات نیاز دارد و ممکن است مجهز به کنترل کننده های درب اتوماتیک مانند منبع سیگنال ، سیستم کنترل دسترسی، دستگاه های امنیتی متمرکز و غیره نیز باشد.