درب اتوماتیک شیشه ای فولدینگ – اتوبوسی

درب اتوماتیک شیشه ای فولدینگ – اتوبوسی

یکی از انواع رایج درب اتوماتیک شیشه ای فولدینگ – اتوبوسی به لحاظ کاربری آسان و عمومی درب های تاشو فولدینگ یا اتوبوسی می باشد. درب های فولدینگ یا تاشو در کمترین عرض بیشترین بازشو را به محیط داده دارای عملکرد خوب با سرعت بالا می باشد.این نوع درب برای سازه هایی که بازشوی دهانه درب ورودی کم بوده و نیاز به بیشترین بازشو را دارند استفاده گردیده و بیش از 85 درصد عرض کل دهانه بازشوی مفید می باشد. با توجه به پارامترهایی نظیر قدرت، نصب آسان و هماهنگی ظاهری آن با محیط اطراف و قابلیت کارآمدی بالا در حداقل فضای موجود و سرعت بازشوی مناسب خود، از تقاضای ویژه ای در بین خریداران برخوردار می باشد.

درب اتوماتیک شیشه ای فولدینگ – اتوبوسی در مکان های به نسب با عرض کم نصب می گردد که به هیچ عنوان از مدل اپراتورهای درب اتوماتیک دیگری نمی توان استفاده کرد و به عرض بازشو کامل دهنه نیاز دارند از مکانیزم بریک اوت استفاده می گردد و به صورت خلاصه اپراتور درب اتوماتیک فولدینگ ۸۰% دهنه را بازشو می دهد ولی در مکانهایی که خروج اضطراری نیاز باشد و یا احتیاج به بازشوی کامل داشته باشد، از فریم های بریک اوت استفاده می شود که روی دیوار کنار لتها، به صورت لولایی جمع می شود و مزیت آن در مکان هایی که حجم بالای تردد در زمان کوتاه تردد دارند امکان پذیر می باشد. این لت های بریک اوت در اپراتور های درب اتوماتیک شیشه ای اسلایدینگ و درب اتوماتیک مثلثی و درب اتوماتیک تلسکوپی امکان پذیر می باشد.
درب اتوماتیک شیشه ای فولدینگ یا اتوبوسی با ظاهر خاص خود می تواند بسیار مورد توجه قرار گیرد و برای درب ورودی سالن ها و اماکن مسکونی بسیار مناسب است.

خصوصیات ویژه درب اتوماتیک شیشه ای فولدینگ – اتوبوسی

1. کاربری آسان و عمومی، قدرت و نصب آسان درب اتوماتیک شیشه ای فولدینگ – اتوبوسی
2. تنوع رنگ بندی فریم ها و کاورها
3. کاربرد شیشه تک جداره و دوجداره
4. قابلیت اتصال به سیستم Access Control
5. مطابق با تکنولوژی روز دنیا و استاندارد جهانی
6. برای ورود ایمن و قابل اطمینان در موقعیت اضطراری از طریق کمی فشار تنها بیرون باز می شود.
7. این سیستم درب اتوماتیک شیشه ای فولدینگ – اتوبوسی جهت اما کنی که عرض ورودی آنها کم می باشد با قابلیت تاشو به طرفین در یک مسیر خطی، تقریبا 90 از عرض کل جهت تردد قابل استفاده می باشد.