سیم کشی درب اتوماتیک رکورد RECORD

سیم کشی درب اتوماتیک رکورد RECORD

در هنگام سیم کشی درب اتوماتیک رکورد RECORD بخشی از قفل که مانع از باز شدن درها می‌شود اغلب deadlatch نامیده می‌شود. سیم کشی درب اتوماتیک رکورد RECORD زمانی که کامل می شود تا درب به طور خودکار بسته شود، این کار معمولا ً با استفاده از یک deadlatch انجام می‌شود.

هنگامی که یک در ساختار درب اتوماتیک به طور خودکار سیم کشی درب اتوماتیک رکورد RECORD وجود دارد این مسئله وجود دارد که برای تعمیرات و نصب دقیق آن به حضور یک تکنسین سیم کشی درب اتوماتیک رکورد RECORD مسلط به اصول سیم کشی آن وجود دارد. بسیاری از تکنسین های سیم کشی درب اتوماتیک رکورد RECORD برای تعمیرات کاملا تخصصی درب و همچنین باز کردن و فعال کردن آن آموزش دیده اند و این کار، سیم کشی درب اتوماتیک رکورد RECORD را به شکل مناسبی فرآیندهای نصب درب را تسهیل می‌کند.

در هنگامی که شما سفارش درب اتوماتیک می دهید ابتدا باید سیم کشی درب اتوماتیک رکورد RECORD به درستی انجام شود و عیور مربوط به مشکلات برق ساختمان برطرف شده باشد که در آینده باعث خرابی سیم کشی درب اتوماتیک رکورد RECORD نشود. زیرا سیم کشی درب اتوماتیک رکورد RECORD، کارکرد خودکار شبکه را کنترل می‌کنند و این به معنای این است که سیم کشی درب اتوماتیک رکورد RECORD تمام کار قفل کردن و باز کردن درب را داخل پوشش اپراتور قدرت انجام می‌شود .

سیم کشی درب اتوماتیک رکورد RECORD همچنین حسگرهای متحرک ، ورودی هشدار آتش و غیره که برای استفاده در ساختمان ها مهم است، را فعال می کند. البته سیم کشی درب اتوماتیک رکورد RECORD برای فعالیت به یک منبع قدرت خارجی نیاز دارند و اکثریت وسیعی از محصولات درجه تجاری در بازار، با ولتاژ ورودی جریان ورودی ۱۲۰ ولت کار می کند. معمولا ً اپراتورهای برق با دو ورودی برای سیم کشی درب اتوماتیک رکورد RECORD کار می‌کنند که پیش‌بینی می‌کنند کاربران در هنگام ورود یا خارج شدن ، اپراتور قدرت را از هر دو طرف فعال می‌کنند.

به همین دلیل است که اغلب این دو حسگر برای هر سیم کشی درب اتوماتیک رکورد RECORD مورد شناسایی قرار می گیرد تا در زمانی دیگر که یک محرک خارجی یک کلید کنترل دسترسی، سوییچ کلید است، سیم کشی درب اتوماتیک رکورد RECORD به درستی کار کند. اگر سیم کشی درب اتوماتیک رکورد RECORD شما به مشکلاتی بر خورده است به شما پیشنهاد می کنیم برای آگاهی از خدمات ما و حضور تکنسین های مربوط به این کار با شرکت ما تماس بگیرید.