تعمیر درب شیشه ای اتوماتیک

تعمیر درب شیشه ای اتوماتیک

تعمیر درب اتوماتیک، چه از نوع شیشه ای باشد و چه کرکره ای، دارای حساسیت های فراوانی است. این موضوع باعث می شود که تعمیر درب اتوماتیک فقط توسط افراد حرفه ای و کارشناسان این حوزه امکان پذیر باشد.

متاسفانه بسیار از افراد، در چنین مواقعی اقدام به تعمیر درب اتوماتیک می کنند بی آن که آگاهی کاملی از قطعات و نحوه عملکرد دستگاه داشته باشند که این موضوع می تواند باعث کاهش طول عمر درب و وارد شدن خسارات بیش تر باشد.

با آن که به طور کلی، درب های اتوماتیک دارای مقاومت خوبی هستند که احتمال خراب شدن آن ها را به حداقل می رساند، ولی به هر حال به مرور زمان و یا در اثر نصب نادرست درب، ممکن است اختلالاتی در عملکرد این درب ها به وجود بیاید که شما را نیازمند تعمیر درب اتوماتیک کند.

در چنین مواقعی، بهتر است سریعا با یک مرکز تعمیر درب اتوماتیک تماس بگیرید تا نیروی کارشناس به کمک شما بیایند. درب های اتوماتیک به دو دسته شیشه ای و کرکره ای تقسیم می شوند. بیش ترین کاربرد کرکره برقی، در درب مغازه ها و پارکینگ هاست.

کرکره برقی ها کم ترین فضای ممکن را نیاز دارند که باعث می شود نسبت به درب های پارکینگ معمولی، مزیت های بیش تری داشته باشند. ولی همین فضای کم باعث می شود که تعمیر درب اتوماتیک سخت تر و پیچیده تر شود.

هزینه تعمیر درب اتوماتیک

هزینه تعمیر درب اتوماتیک با توجه به مشکلی که برای درب اتوماتیک پیش آمده است تعیین می گردد. ممکن است قطعه ای در روند تعمیر درب اتوماتیک نیاز به تعویض داشته باشد که در این صورت هزینه تعویض قطعه نیز در هزینه تعمیر درب اتوماتیک لحاظ خواهد شد.

از طرفی هم ممکن است که خرابی درب تنها مربوط به خالی شدن شارژ موتور باشد و مشکل به سرعت رفع شود که در این صورت هزینه درب اتوماتیک نیز کم تر خواهد بود.

درب های اتوماتیک شیشه ای، مقاومت بسیار زیادی دارند و از طرفی، به خاطر وصل بودن به برق اضطراری، در صورت رفتن برق مشکلی برای آن ها پیش نمی آید.در صورتی که برای تعمیر درب اتوماتیک به کمک نیاز دارید می توانید با کارشناسان مجموعه ما تماس بگیرید تا در اسرع وقت به مشکل شما رسیدگی شود.