لولا شیشه سکوریت

لولا شیشه سکوریت

قیمت لولا درب شیشه سکوریت :

قیمت لولا شیشه سکوریت بسته به وارداتی یا تولید داخل بودن آنها متفاوت می باشند. قیمت لولا شیشه سکوریت داخلی نیز بسته به نوع لولا و متریال استفاده شده و آبکاری و یا روکش استیل بودن آنها متغیر می باشد.

همه ی ما با لولا شیشه سکوریت آشنایی داریم . لولا قطعه ای مفصل دار است که دو طرف وسیله را به یکدیگر متصل می کند. این اتصال به گونه ای است که دو طرف وسیله حول محور لولا می توانند تا چندین درجه چرخش داشته باشند. مصارف لولا شیشه سکوریت بسیار زیاد است ولی رایج ترین نوع آن برای اتصال لنگه های درب و پنجره به چهارچوب و قاب ها به کار می رود . تمامی درب ها ی شیشه ای برای باز و بسته شدن نیاز به لولا دارند. به دلیل مصارف خاص و گسترده ی شیشه های سکوریت لولاهای متنوعی هم برای آن در بازار موجود است که هر یک کاربردهای مختص خود را دارد. لولای شیشه سکوریت علاوه بر تنوع در مصرف در نوع جنس و متریال هم با یکدیگر بسیار متفاوتند . از جمله استیل 201، استیل 304، آهنی با روکش کروم، استیل طلایی، استیل نقره ای.

لولا ها در واقع برای باز و بسته شدن درب های مختلف به کار می روند و همانطور که درب های مختلف با جنس های مختلف نیاز به لولا برای باز و بسته شدن دارند، شیشه ها و درب های شیشه ای نیز برای باز و بسته شدن نیاز به لولا دارند.

در واقع لولا شیشه سکوریت انواع مختلفی دارند و علاوه بر اینکه تنوع بالایی دارند ویژگی های خاص و منحصر به فردی نیز دارند. در هر صورت بهتر است بدانید که درب های شیشه ای معمولا به دلیل ظرافتی که دارند نیاز به لولایی دارند که در عین محکم بودن ویژگی های ذکر شده را نیز دارا باشد.

فروش لولا شیشه سکوریت

لولا شیشه سکوریت یکی از اصلی ترین یراق آلات مورد استفاده در درب های شیشه ای می باشد. فروش لولا شیشه سکوریت که یکی از یراق آلات مهم و اصلی درب شیشه ای است. با خرید لولا شیشه سکوریت مناسب می توان عملکرد درب شیشه ای را به هنگام باز و بسته شدن تضمین کرد. لولا شیشه را می توان از شکل ها و اندازه های متفاوت انتخاب کرد. به لت تولید گسترده یراق آلات شیشه ایرانی و خارجی حق انتخاب برند مناسب و با کیفیت وجود دارد. یراق آلات شیشه شامل لولا، قفل، استوپ و … هرکدام دارای ویژگی های خاص خود می باشند. برخی از این یراق آلات نقش اساسی در عملکرد درب شیشه ای دارند مانند لولا . اما برخی دیگر بیشتر جنبه زیبایی دارند مانند فریم. در حال حاضر درب های شیشه ای به صورت فریم لس نیز اجرا می شوند که نیازی به نصب فریم نمی باشد