درب اتوماتیک اسلایدینگ یونیک UNIQUE

درب اتوماتیک اسلایدینگ یونیک UNIQUE

مشخصات فنی سیستم درب اتوماتیک اسلایدینگ یونیک UNIQUE

سیستم درب اتوماتیک اسلایدینگ یونیک UNIQUE تنها درب اتوماتیک دارای شصت ماه گارانتی واقعی در ایران میباشد ، کیفیت این محصول توسط بیمه ایران ضمانت گردیده است.سیستم درب اتوماتیک یونیک فارغ از یدک کشیدن نام کشوری که در اعم شرکت ها ترفندی جهت اعتماد واهی است ، توانسته است با استفاده از بهترین قطعات روز دنیا توانسته است معنای واقعی اعتماد را به عرصه ظهور برساند.

موتور سیستم درب اتوماتیک اسلایدینگ یونیک UNIQUE

موتور به کار رفته در درب اتوماتیک اسلایدینگ یونیک UNIQUE از نوع ۲۴ ولت به صورت DC و ۱۰۰۰ وات ( ۵۵ * ۶۳ GR ) می باشد که سرعت آن برابر با ۳۳۵۰ دور در دقیقه میباشد ، همچنین از سیستم گیربکس انحصاری شرکت آلمانی دانکر موتور و یک عدد شمارگر بهره میبرد.

مرکز کنترل سیستم درب اتوماتیک اسلایدینگ یونیک UNIQUE

سیستم مدار الکترونیکی که با استفاده از میکروکنترولر عمل مینماید و به صورت هوشمندانه وزن هر درب را میسنجد و طول بازشو را حساب میکند حتی اصطکاک و سایش را نیز محاسبه میکند. این سیستم دارای حفاظتهای مختلفی جهت جلوگیری از آسیب رساندن به افراد و اشیایی که به صورت اتفاقی ممکن است بین درب قرار گرفته باشند میباشد. در مقابل تغییرات احتمالی ولتاژ و یا اختلالات دیگری که ممکن است به صورت اتفاقی و یا توسط افراد صورت پذیرد محافظت شده است.

سنسور سیستم درب اتوماتیک اسلایدینگ یونیک UNIQUE

سنسورهای به کار رفته در این سیستم از نوع هوشمند و با عملکرد ترکیبی ایمنی و فعال کننده است ، سنسور سیستم درب اتوماتیک اسلایدینگ یونیک UNIQUE به گونه ای است که ضمن قابلیت تنظیم فاصله عملکرد رادار ، امکان تنظیم فاصله تحت پوشش پردهای سنسور های ایمنی را نیز دارد که با توجه به نصب این نوع سنسور در دو طرف درب نیازی به سنسورهای خطی مادون قرمز در این سیستم نمیباشد و ایمنی مصرف کننده ۱۰۰% تضمین میگردد.

باطری سیستم درب اتوماتیک اسلایدینگ یونیک UNIQUE

باطری سیستم میتواند در زمان نبود برق تا ساعتها عملکرد عادی دستگاه را تضمین نماید ، این باطری در صورت ترافیک زیاد تا ۴۰۰ بار درب را باز ئ بسته نموده و پس از ضعیف شدن باطری ، دستگاه به حالت از قبل تعیین شده باز میگردد و حتی در این صورت نیز باطری برای عملکرد در موارد اضطراری دارای نیروی کافی میباشد و میتواند برای مدتها درب را باز و بسته نماید لازم به ذکر است این سیستم مجهز به استابلایز جهت جلوگیری از نوسانات برق و سیستم کنترل فاز میباشد.

غلطک سیستم درب اتوماتیک اسلایدینگ یونیک UNIQUE

این دستگاه دارای شش غلطک برای هر لنگه درب میباشد که شامل چهار غلطک بزرگ جهت تحمل وزن هر درب و دو غلطک کوچکتر برای حفظ تعادل و جلوگیری از ارتعاش میباشد. تسمه دستگاه از نوع فایبر گلاس تقویت شده است که به وسیله این تسمه نیرو به دربهای متحرک منتقل شده و درب بر روی ریل آلومینیومی حرکت میکند.

متعلقات سیستم درب اتوماتیک اسلایدینگ یونیک UNIQUE

کلید گردان دیجیتال درب اتوماتیک اسلایدینگ یونیک UNIQUE امکان تعیین وضعیت عای سیستم را از طریق ریموت را داراست.

مشخصات فنی محصول
دستگاه حضور غیاب
موتور DC-Motor GR PTXAS Power W۱۰۰
کنترل باکس STWORLD دارای استاندارد ۳ میلیون تردد
سنسورهای ترکیبی Dual technology, automatic door activation and safety sensor
دستک IRANLINE(اسپانیا) |هر دستک شامل ۳ غلطک قابلیت تعویض دارد
مقطع استیل Stainless Steel Profile
هوشمند شارژ باطری با قابلیت باز و بسته کردن سیتا ۳۰۰ مرتبه و همچنین تشخیص خرابی باطری 2 عدد باطری 12 ولت
ریموت قابلیت تعویض حالت درب با ریموت
قفل الکترونیکی دارد
مرکز کنترل في حالته دیجیتال مجهز به رابط rs485 دارد
قابلیت تنظیم عرض بازشو سرعت وقدرت ومدت زمان باز ماندن و….. دارد