خدمات درب اتوماتیک غرب تهران

خدمات درب اتوماتیک غرب تهران

درب های اتوماتیک درب هایی هستند که توسط نیروهای الکتریکی – مکانیکی و سنسورهای حرارتی و چشمی، بدون دخالت دست، ورود خروج افراد را تسهیل و گاها کنترل می کنند. در صنعت ساخت و ساز، درب اتوماتیک یکی از اجزای لاینفک اکثر ساختمان ها و سازه های های مسکونی، اداری، تجاری، هتل ها، مراکز آموزشی، سالن های ورزشی، مراکز تفریحی- گردشی، فروشگاهها، بیمارستان ها و مراکز درمانی، سالن های کنفرانس، مراکز خرید، سالن های سینما، پارکینگ ها و… محسوب می شود. در واقع استفاده از درب های اتوماتیک به دلیل جلوه ظاهری خاص و همچنین مزایایی از قبیل رعایت بهتر نکات بهداشتی و ایمنی عملا جایگزین درب های معمولی شده اند.

امتیازات و کاربردهای منحصر به فرد این درب ها سبب شده است که تولیدکنندگان این درب ها و همچنین مالکان و سازندگان ساختمان ها در به کارگیری درب های اتوماتیک تردیدی نداشته باشند. مسلما اغلب سیستم های پیشرفته، پرکاربرد و پیچیده، جهت حفظ عملکرد صحیح در طول زمان، نیازمند بازدیدهای دوره ای توسط متخصصین و کارشناسان حوزه مربوطه می باشند و سیستم درب اتوماتیک نیز از این قاعده مستثنی نیست.

خدمات درب اتوماتیک غرب تهران (1)

عملکرد تمامی درب های برقی اتوماتیک به سه تکنولوژی وابسته است: سیستم جک هیدرولیک، سیستم جک پنوماتیک و سیستم موتور و گیربکس. با توجه به اینکه درب های اتوماتیک دارای انواع گوناگونی با کاربردهای متنوع هستند، همچنین سیستم پیشرفته و پیچیده این نوع درب ها، انتخاب و خرید یک درب مناسب و باکیفیت مستلزم انتخاب تولیدکنندگان مطرح در این عرصه می باشد.

به علاوه برای حفاظت از عملکرد بهینه درب اتوماتیک و استفاده از خدمات پس از فروش این درب ها، مراکز خدمات درب اتوماتیک می توانند با بازبینی، سرویس های دوره ای، تعمیر و در صورت لزوم تعویض قطعات آسیب دیده، عملکرد صحیح و بی نقص درب اتوماتیک را برای کاربران و مشتریان، گارانتی نمایند. یکی از بهترین مراکز خدمات درب اتوماتیک، مرکز خدمات درب اتوماتیک غرب تهران است که این مرکز با بهره گیری از بهترین قطعات موجود در بازار و همچنین به کارگیری کارشناسان و متخصصان خبره، می تواند در نصب، نگهداری و خدمات پس از فروش بهترین سرویس ها و خدمات را به مشتریان گرامی ارائه دهد.

خدمات درب اتوماتیک غرب تهران (2)

انواع درب اتوماتیک

  • درب اتوماتیک شیشه ای
  • درب اتوماتیک پارکینگی
  • درب اتوماتیک کرکره ای

درب اتوماتیک پارکینگی

در مکان های عمومی مانند پارکینگ ها برای حفاظت از خودرو و یا اماکنی که امنیت عبور و مرور در آنها نیازمند کنترل می باشد، درب های پارکینگی هوشمند مورد استفاده قرار می گیرند. این نوع درب ها با توجه به نوع عملکرد مورد انتظار، از تنوع زیادی برخوردارند.

درب اتوماتیک شیشه ای

درب اتوماتیک شیشه ای با ابعاد، اشکال و کاربردهای بسیار متنوع، بیشترین کاربرد را در ورودی های ساختمان ها و مراکز مختلف داراست. این نوع درب ها از یک اپراتور به منظور باز و بسته کردن لت ها، فریم و شیشه تشکیل شده اند.

درب اتوماتیک کرکره ای

درب اتوماتیک کرکره ای، همان کرکره های معمولی هستند که با تکنولوژی مدرن، به شکل هوشمند از اماکن عموما تجاری محافظت می کنند. البته برخی از این نوع درب ها که از جنس گالوانیزه تهیه می شوند، به دلیل قیمت پائین به جای درب پارکینگ منازل هم مورد استفاده قرار می گیرند.

خدمات درب اتوماتیک غرب تهران (4)

در مرکز خدمات درب اتوماتیک غرب تهران با بهره گیری از بهترین و باکیفیت ترین قطعات موجود و همچنین اعزام تکنسین های مجرب و باسابقه، نگهداری، سرویس و تعمیر انواع درب های اتوماتیک، به سهولت انجام می پذیرد.

مرکز خدمات درب اتوماتیک غرب تهران

مرکز خدمات درب اتوماتیک در غرب تهران واقع شده است، اما این مرکزعلاوه بر پوشش دهی مناطق غرب تهران از جمله منطقه پونک، آریا شهر، ستارخان، جنت آباد، شهران، شهر زیبا، طرشت، گیشا، چیتگر، شهرک اکباتان، آزادی، تهرانسر، کن، وردآورد، محله فردوس، و مناطق 21 و 22 ، تمامی مناطق و محلات استان تهران و حومه را نیز پوشش می دهد و با اعزام کارشناسان زبده و مجرب مشکلات مربوط به انواع درب های اتوماتیک را در اسرع وقت رفع و رجوع می نماید.

 

خدمات قابل ارائه در مرکز خدمات درب اتوماتیک غرب تهران

در مرکز خدمات درب اتوماتیک غرب تهران، بازبینی، سرویس و تعمیر انواع درب های اتوماتیک انجام می شود.

  • خدمات نصب، سرویس، نگهداری و تعمیر انواع کرکره های برقی
  • خدمات نصب، سرویس، نگهداری و تعمیر انواع درب اتوماتیک پارکینگی
  • خدمات نصب، سرویس، نگهداری و تعمیر انواع درب های اتوماتیک شیشه ای
  • همچنین آموزش نصب، بازدید و تعمیر درب های اتوماتیک نیز در مرکز خدمات درب اتوماتیک غرب تهران انجام می شود.

خدمات درب اتوماتیک غرب تهران (5)

مراحل کار عیب یابی و تعمیر در مرکز خدمات درب اتوماتیک غرب تهران

مهمترین مرحله سرویس و تعمیر درب های اتوماتیک، مرحله عیب یابی است، زیرا پیش از یافتن محل بروز مشکل، رفع آن عملا غیرممکن است. عیب یابی و تعمیر درب اتوماتیک در مرکز خدمات درب اتوماتیک توسط متخصصین مجرب ما صورت می گیرد.

ریموت کنترل

اگر درب اتوماتیک دارای ریموت کنترل باشد، با آسیب دیدن یا خرابی آن باز و بسته شدن درب اتوماتیک نیز مختل خواهد شد. یکی از نشانه های خرابی ریموت کنترل کم رنگ شدن یا خاموش بودن چراغ آن است.

فیوز مرکزی

اگر درب اتوماتیک با ریموت کنترل باز و بسته می شود، با فشردن دکمه ریموت کنترل بایستی صدای دستگاه مرکزی شنیده شود، در غیر اینصورت فیوز باید چک شود. در صورت سالم بودن فیوز، احتمالا مسئله در برد مدار است که عیب یابی و تعمیر آن توسط کارشناسان صورت می گیرد. تکنسین های باتجربه در مرکز خدمات درب اتوماتیک در غرب تهران با بهره مندی از مهارتهای فنی، برد مدار و سیم های آن را بررسی نموده، محل بروز مشکل را تشخیص داده و در صورت معیوب بودن برد، آن را تعمیر و مشکل را مرتفع می نمایند.

جک بازویی

اگر درب اتوماتیک در فرآیند باز و بسته شدن کامل درب دچار مشکل شود، این مسئله به جک بازویی آن مرتبط است. بنابراین تعمیر و یا در صورت لزوم تعویض جک بازویی لازم است. تعمیر و تعویض جک بازویی لزوما باید توسط کارشناسان حرفه ای انجام گیرد. متخصصان مرکز خدمات درب اتوماتیک غرب تهران سرویس و تعمیر جک بازویی را با بهترین کیفیت برای شما انجام خواهند داد.

خدمات درب اتوماتیک غرب تهران (6)

فتوسل یا چشمی

یکی دیگر از مشکلات احتمالی درب های اتوماتیک، خرابی در چشمی های درب اتوماتیک است. اگر مشکل چشمی ها از موانعی مانند گرد و غبار و آلودگی بر روی آن ها نباشد و همین طور در معرض نور مستقیم خورشید قرار نداشته باشند، احتمالا چشمی ها دچار آسیب شده اند و نیاز به تعمیر و یا تعویض دارند که این کار توسط کارشناسان ما در مرکز خدمات درب اتوماتیک غرب تهران در سریع ترین زمان ممکن انجام می شود.

کنترل باکس

جعبه کنترل در درب های اتوماتیک شیشه ای، به نوعی مرکز فرماندهی محسوب می شود که در صورت عدم ذخیره اطلاعات و ریست شدن، نیاز به برنامه ریزی مجدد دارد. کارشناسان مرکز خدمات درب اتوماتیک غرب تهران می توانند کنترل باکس را مجددا برنامه ریزی نمایند.

ریل درب اتوماتیک شیشه ای

این قطعات در مقابل آسیب بسیار مقاوم هستند، اما در صورت خرابی باید برای تعویض آنها اقدام نمود که مرکز خدمات درب اتوماتیک در غرب تهران این کار را به سرعت برای مشتریان گرامی انجام می دهد.

اپراتور درب اتوماتیک شیشه ای

اپراتور درب اتوماتیک شیشه ای دربرگیرنده موتور، هنگر، باکس کنترل، برد و… می باشد که در صورت خرابی هر یک از این اجزا نیاز به بررسی، تعمیر و یا تعویض آنها وجود دارد.

در درب های اتوماتیک کرکره ای نیز موتور کرکره برقی، لوله و متعلقات، تیغه ها و سایر قطعات آن مورد بررسی، تعمیر و گاهی نیز تعویض قرار می گیرند.

با توجه به لزوم بازبینی دوره ای و حل مشکلات مربوط به عملکرد درب های اتوماتیک توسط کارشناسان، مرکز خدمات درب اتوماتیک غرب تهران با به کارگیری نیروهای متخصص و خبره در زمینه خدمات نصب و سرویس های بازبینی، تعمیر و در صورت لزوم تعویض قطعات در خدمت همشهریان محترم می باشد. تنها با یک تماس می توانید در کوتاهترین زمان ممکن، از خدمات حرفه ای کارشناسان مجرب و باسابقه ما بهره مند شوید.