عیب یابی درب اتوماتیک شیشه ای

عیب یابی درب اتوماتیک شیشه ای

برخی اوقات ممکن است برخی از آلارم ها از درب اتوماتیک شیشه ای به گوش برسد یا اینکه درب بسته شود اما باز نشود در این مواقع باید به عیب یابی درب اتوماتیک شیشه ای و تعمیر آن بپردازیم. برای عیب یابی درب اتوماتیک شیشه ای نیاز به تعمیرکارانی است که تخصص کافی را داشته باشند. گروه درب اتوماتیک الماس در با سال ها تجربه این خدمات را در اختیار شما عزیزان قرار می دهد کافی است با ما تماس بگیرید .

برای عیب یابی درب اتوماتیک شیشه ای ابتدا باید ساختار و روش عملکرد این نوع درب را بشناسیم

ساختاراپراتور درب: اپراتور درب اتوماتیک شیشه ای مجموعه ای از دستگاه های محرکه و کنترل کننده هاست که درب را باز میکند و شامل موتور دنده و کنترل درب میباشد.
محافظ سوییچ: درب را به راحتی باز و بسته میکند.
سنسور فعال سازی: سنسورهای فعال سازی برای فعال کردن دهانه ها و بسته شدن درب ها | با ارسال سیگنال به اپراتور درب اتوماتیک شیشه ای استفاده می شود.
(نکته) شکل بالا انواع مختلفی از سنسورهای فعال را نشان می دهد.
حسگر فعال سازی باید براساس نوع استفاده و محدوده انتخاب شود.
سنسور ایمنی: در عیب یابی درب اتوماتیک شیشه ای سنسورهای ایمنی مانند سنسورهای پرتو، افراد یا اشیاء را در مسیر درب شناسایی می کنند، جایی که از طریق سنسورهای فعال تشخیص داده می شود.

عیب یابی درب اتوماتیک شیشه ایی به چه نحوی است؟

با استفاده مداوم از درب های اتوماتیک شیشه ای امکان خرابی آن بالاتر می رود و برای رفع این مشکل باید در صدد برطرف کردن ایرادات و عیب یابی درب اتوماتیک شیشه ای باشید. برای بررسی و عیب یابی درب اتوماتیک شیشه ای قبل از درخواست تکنسین به موارد زیر توجه کنید.

در ابتدا چک کنید که سوئیچ قدرت روشن است و روی دکمه اتوماتیک تنظیم شده است.
اطلاع پیدا کنید که باطری به درستی کار می کند.
اگر مشکل باز و بسته شدن درب است دکمه خاموش را ۱۵ ثانیه نگه دارید و پس از خاموش شدن دوباره آن را روشن کنید.
بررسی کنید سنسورها روشن باشند و در مسیر درب چیزی قرار نگرفته باشد.
برای عیب یابی درب اتوماتیک شیشه ای اطمینان حاصل کنید که باتری و ریموت کنترل ها به صورت دقیق کار کنند.

پس از بررسی همه این موارد اگر نقصی در کارکرد درب اتوماتیک شیشه ای مشاهده کردید بهتر است حتما برای عیب یابی درب اتوماتیک شیشه ای و رفع آن با تکنسین های مورد اعتماد و کاربلد تماس بگیرید .