درب اتوماتیک شیشه ای خم

درب اتوماتیک شیشه ای خم

درب اتوماتیک شیشه ای خم به شکل نیم دایره و کمانی ساخته می‌ شوند. این نوع درب ‌ها در مقایسه با درب‌های شیشه ای کشویی گران ‌تر هستند‌ چون نیاز به مهندسی پیچیده تری دارد. این درب ‌ها علاوه بر این که نمای خیلی زیبایی را ایجاد می کنند، جلوی هدر رفت انرژی را می‌ گیرند و عایق بسیار خوبی برای گرما به حساب می ‌آیند‌. در این مقاله قصد داریم به ویژگی، کاربرد و قیمت این نوع درب اتوماتیک شیشه ای خم می‌پردازیم.

ویژگی درب اتوماتیک شیشه ای خم

نحوه‌ عملکرد درب اتوماتیک شیشه ای خم مشابه درب‌های کشویی هست با این تفاوت که ریل درب اتوماتیک شیشه ای خم قوسی شده و دارای انحنا هست. این نوع درب ها ۲ لت یا ۴ لت هستند‌. در نوع ۴ لت آن، شیشه‌های متحرک در قسمت پشتی شیشه ‌های ثابت قرار می ‌گیرند. ظاهر قوس مانند آن ‌ها منجر به نمای زیبایی برای ساختمان ها می ‌شود.

درب اتوماتیک شیشه ای خم به طور فریم دار و فریم لس می ‌تواند طراحی شود. این فریم‌ها می‌توان متناسب با طرح درب ‌ها رنگی باشند و به زیبایی درب‌ها بیافزایند. جنس شیشه استفاده شده در این درب‌ها، سکوریت نشکن می ‌باشد و در مقابل تغییرات دمایی بسیار مقاوم هستند.

کاربرد درب اتوماتیک شیشه ای خم

این نوع درب ‌ها مناسب بناهایی هست که به شکل نیم دایره و قوسی است. درب اتوماتیک شیشه ای خم، در ورودی ‌های هتل‌ ها و مکان های عمومی و خصوصی کاربرد های زیادی دارند.

قیمت درب اتوماتیک شیشه ای خم

این نوع درب ‌ها با توجه به پیچیدگی که در آن ‌ها به کار می‌ رود نسبتا گران‌ تر هستند ولی به نسبت ‌درب ‌های گردان قیمت مناسب تری دارند‌. امروزه درب‌ های اتوماتیک شیشه ‌ای در بسیاری از مراکز پر تردد مثل فروشگاه‌ ها‌، هتل ‌ها و مراکز تجاری بزرگ استفاده می ‌شود. مزیت استفاده از این نوع درب‌ها شامل مانع هدر رفت انرژی و کاهش هزینه ها، موجب می‌شود در بیش تر بنا‌ها استفاده شوند.

همان طور که در مقاله به آن‌ اشاره کردیم از انواع درب‌های اتوماتیک شیشه ای می‌توان به درب اتوماتیک شیشه ای خم اشاره کرد که ظاهری بسیار زیبا و در خور را برای ساختمان فراهم می ‌کند. تیم حرفه‌ای ما در کنار شما است تا بهترین درب اتوماتیک شیشه ای خم را‌ انتخاب کنید و رضایت شما را تماما در مورد این نوع درب جلب می‌ کنیم.