قیمت اپراتور درب شیشه ای

قیمت اپراتور درب شیشه ای

اپراتور سکوریت اتوماتیک ابزاری است تا ما به وسیله آن بتوانیم درب شیشه ای را هوشمندانه باز و بسته کنیم معمولا درب هایی که نیاز به باز و بسته شدن خودکار دارند از اپراتور درب شیشه ای استفاده میکنند.

اپراتور درب شیشه ای شامل متعلقات زیر می باشد

موتور الکتریکی
قطعات مکانیکی و گیربکس
برد الکترونیکی
تسمه
ریل
کلید خلاص کن
چشمی مادون قرمز
چشمی لای دری
هنگر.

قیمت اپاتور درب شیشه ای و متعلقات اپراتور درب اتوماتیک شیشه ای شامل موارد زیادی می باشد. موتور سکوریت اتوماتیک از اصلی ترین قطعات اپراتور می باشد و معمولا از موتور های تکفاز استفاده می کنند جابجایی لت و شیشه به عهده موتور می باشد

کیفیت موتور اپراتور تاثیر زیادی برقیمت اپراتور درب شیشه ای دارداز آنجایی که موتور اپراتور توان لازم برای جابجایی درب را ندارد باید برای افزایش قدرت موتور ار چند چرخ دنده که داخل جعبه ای تعبیه شده اند و اصطلاحا آن را جعبه دنده یا Gear Box می نامند استفاده کردکیفیت و مدل چرخ دنده استفاده شده در موتور اهمیت زیادی بر کم و زیاد کردن قیمت اپراتور درب شیشه ای دارد درب اتوماتیک شیشه از یک اپراتور تشکیل شده است که بخش های اصلی آن عبارتند از: منبع تغذیه، موتور، باتری، قفل الکتریکی و مرکز کنترل آن که در واقع مدیریت کامل کنترل درب را به عهده دارد.

که استفاده از هر کدام آنها برقیمت اپراتور درب شیشه ای اثر گذار می باشد اپراتور درب اتوماتیک شیشه ای مجهز به سیستم فرمان هوشمند می باشد که استفاده از این سیستم بسیار مهم است و نقش زیادی برتعیین قیمت اپراتور دربشیشه ای دارد یکی دیگر از قطعات درب اتوماتیک هنگر است هنگر (آویزان کننده) : قطعه ای است که دارای دو غلطک می باشد و روی ریل قرار می گیرد. هنگر از یک سر به تسمه و از طرف دیگر به لت ها، و در نتیجه با حرکت تسمه هنگرها به حرکت در می آیند.

وجود هنگر بسیار مهم و ضروری می باشد زیرا وجود هنگر یکی ازعواملی است که بر قیمت اپراتور درب شیشه ای تاثیر بسزایی دارد .غلطک اپراتورچیست : این قطعه دارای حرکت بلبرینگی بوده که تسمه از یک طرف به صورت هرز حرکت می نماید.قیمت اپراتو درب شیشه ای به موتور گیر بوکس هم بستگی دارد.شما می توانید برای اطلاع دقیق از قیمت اپراتور درب شیشه ای از کارشناسان خرید و فروش درب اتوماتیک مراجعه کنید