مرکز تولیدی درب اتوماتیک

مرکز تولیدی درب اتوماتیک

با توجه به پیشرفت تکنولوژی، استفاده از درب های اتوماتیک نیز بیش تر از هر زمان دیگری رایج شده است. این درب ها دارای انواع و شکل های مختلفی هستند که آن ها را برای مکان های عمومی و خصوصی مختلف مناسب می کند.

در مرکز تولیدی درب اتوماتیک، می توانید با انواع و اقسام درب ها آشنا شوید و با کمک کارشناسان مناسب ترین نوع آن ها را برای بنای مورد نظر خود انتخاب کنید. مرکز تولیدی درب اتوماتیک، در تولید درب های خود از پیشرفته ترین تکنولوژی روز استفاده می کند تا درب های اتوماتیک ساخته شده بیش ترین دوام را داشته باشد.

ضمن این که در مرکز تولیدی درب اتوماتیک، از رنگ الکترواستاتیک استفاده می شود تا رنگ درب پس با گذر زمان تغییری کند و ظاهر درب ها زیبا و جذاب باقی بماند. مرکز تولیدی درب اتوماتیک، با به کار بردن بهترین قطعات ممکن از نظر کیفیت، امنیت و عملکرد این درب ها را تا سالیان دراز تامین می کند.

بنابراین کیفیت تولید درب ها در مرکز تولیدی درب اتوماتیک تضمین شده است. انواع درب هایی که در مرکز تولیدی درب اتوماتیک ساخته می شود به شرح زیر است.

درب اتوماتیک شیشه ای

از انواع درب های موجود در مرکز تولیدی درب اتوماتیک، درب اتوماتیک شیشه ای است که بیش تر برای ساختمان های اداری و تجاری کاربرد دارد. این درب ها جای کمی می گیرند و برای بنا هایی که رفت و آمد در آن ها زیاد است مناسب هستند.

درب اتوماتیک صنعتی

درب اتوماتیک صنعتی در مرکز تولیدی درب اتوماتیک با انواع اسپید، کشویی، سکشنال و کرکره ای تولید می شود.

درب اتوماتیک پارکینگی

درب های پارکینگی که در مرکز تولیدی درب اتوماتیک تولید می شوند، دارای ابعاد بزرگی هستند. این درب ها نیاز به یک موتور دارند که بتواند آن ها را بدون دخالت دست باز و بسته کند. البته در مرکز تولیدی درب اتوماتیک، درب های اتوماتیک پارکینگی با ابعاد کوچک تر نیز تولید می شوند که برای پارکینگ های منازل مناسبند.

درب اتوماتیک کرکره ای

درب اتوماتیک کرکره ای ساخته شده در مرکز تولیدی درب اتوماتیک، برای انواع فروشگاه ها و مراکز خرید مناسب است.

از این درب ها در پارکینگ منازل نیز استفاده می شود. با تماس با کارشناسان مجموعه ما می توانید مناسب ترین نوع درب اتوماتیک را برای بنای مورد نظر خود انتخاب کرده و سفارش دهید.

در حال حاضر استفاده از درب های اتوماتیک در سراسر جهان بسیار افزایش یافته است. هر نوع درب اتوماتیک کاربرد خاصی دارد. استقبال بالای درب اتوماتیک به دلیل استفاده از آن در افزایش سرعت رفت و آمد، بهینه سازی مصرف انرژی و ایمنی بالای آن است. مرکز تولیدی درب اتوماتیک ما طیف گسترده ای از درب های اتوماتیک را ارائه می دهد که برای انواع کاربردها طراحی شده اند. درب های ما نه تنها بادوام و قابل اعتماد هستند، بلکه بسیار کاربردی هستند و آنها را به انتخابی عالی تبدیل می کند.

انواع درب اتوماتیک

درب اتوماتیک سوئینگ

درب های سوئینگ، بخشی جدایی ناپذیر از زندگی روزمره ما هستند و راحتی و سهولت را برای ما فراهم می کنند.این درب ها را می توان در اشکال مختلفی یافت که به راحتی، ایمن و متناسب با نیازهای خاص شما باز و بسته می شوند. . درب های سوئینگ تمام اتوماتیک همیشه و برای همه کاربران خودکار هستند.

درب اتوماتیک کشویی یا اسلایدینگ

درب‌های کشویی اتوماتیک به صورت خودکار با تشخیص سنسورها یا فشار دادن دکمه باز و بسته می شوند، این امر آنها را برای مکان های پرتردد ایده‌آل می‌سازد. ویژگی های ایمنی نصب شده بر روی این درب ها دسترسی آسان را برای افرادی که در حرکت مشکل دارند یا معلول هستند تضمین می کند. این درب ها برای مناطقی مانند راهروهایی که فضای محدودی برای چرخاندن درها وجود دارد، ایده آل هستند.

درب اتوماتیک تاشو

درب‌های تاشو تجاری ما گزینه مناسبی برای فضاهای محدود هستند، زیرا به حداقل فضای سقف نیاز دارند و به لطف طراحی ساده‌شان از سطح بالایی از قابلیت اطمینان برخوردار هستند. فرقی نمی‌کند درب‌های تاشو خودکار دو پنل یا چهار پنل ما را انتخاب کنید، می‌توانید مطمئن باشید که درب های اتوماتیک تاشو مرکز تولیدی درب اتوماتیک ما هم راحتی و هم دسترسی را حتی در تنگ‌ترین راهروها ارائه می‌کنند.

درب اتوماتیک ضد سرقت

درب اتوماتیک ضد سرقت قدرتمندترین امکانات را برای حفظ امنیت فیزیکی و الکترونیکی برای کنترل ورود و خروج افراد را ارائه می دهد. سیستم ضد سرقت مرکز تولیدی درب اتوماتیک ما معمولاً برای تسهیل دسترسی به عابران پیاده و بازدیدکنندگان طراحی شده اند، اما در برخی موارد دسترسی دقیقاً همان چیزی است که باید ممنوع یا محدود شود.درب های اتوماتیک ضد سرقت ما برای جلوگیری از دسترسی کنترل نشده افراد به مناطق امن و مناطق غیرمجاز طراحی شده اند.

تولید درب اتوماتیک پارکینگ

از درب های اتوماتیک پارکینگ به منظور بالابردن امنیت و سهولت فرآیند ورود و خروج آسان خودروها به پارکینگ استفاده می شود. این درب ها در دو مدل جکی و ریلی ارائه می شوند.

تولید درب اتوماتیک گردان

درب هایی که باز هستند و در عین حال همیشه بسته می شوند! درب اتوماتیک گردان گزینه ای شیک و چشم نواز است که با کاهش تبادل انرژی بین داخل و خارج ساختمان، بالاترین میزان صرفه جویی در انرژی را نیز ارائه می دهد. سیستم های درب گردان ما ظرافت را به فضای ورودی هر ساختمان اضافه می کنند و به نمای شما شکوه می بخشند.

ساخت درب اتوماتیک کرو

از منظر خارجی، درب اتوماتیک کرو را اغلب می توان با درب گردان اشتباه گرفت. این درب ها شامل یک یا دو لنگه متحرک هستند که به صورت شعاعی حرکت می کنند.

تجهیزات جانبی درب اتوماتیک

تمام سیستم های درب اتوماتیک باید با لوازم جانبی فرمان، کنترل و ایمنی سازگار با اجزای دستگاه عامل و استانداردهای فعلی تکمیل شوند. مرکز تولیدی درب اتوماتیک ما، طیف گسترده ای از لوازم جانبی فرمان مانند ریموت های کنترلی، دکمه های فشاری، سنسور و… را با توجه به نیازهای شما ارائه می دهد.

• دکمه های فشاری و غیر فشاری

دکمه های فشاری مرکز تولیدی درب اتوماتیک ما ، باز کردن درب را با کمی فشار یا نزدیکی دست ممکن می‌سازند. این دکمه ها در اندازه های متوسط و بزرگ، با جنس پلاستیک یا فولاد ضد زنگ موجود وجود دارند. دکمه های بدون لمس نیز وجود دارند که با عبور دادن دست از روی دستگاه بدون اعمال فشار درب را باز می کنند، عدم تماس باعث می شود تا سطح بهداشتی بالاتری حفظ شود.

• سنسورهای درب اتوماتیک

انواع مختلفی از سنسورها را می‌توان در درب‌های اتوماتیک یافت، هر نوع سنسور عملکرد مخصوص به خود را دارد که برای آن درب مناسب است.سنسورهای فشار با سنجیدن وزن یک جسم یا شخص کار می کنند. زمانی که این فشار کافی برای این سنسورها توسط وزن اعمال می شود، با ارسال سیگنال به درب اتوماتیک، باعث باز شدن درها می شوند.سنسورهای حرکتی، حسگرهای نوری و مادون قرمز پیشرفته ترین، پرکاربردترین و محبوب ترین حسگرهای موجود برای سیستم های درب اتوماتیک هستند. آنها اغلب در بالا یا طرفین درها قرار می گیرند و با تشخیص حرکت کار می کنند.

• باتری های درب اتوماتیک

باتری ها معمولاً به عنوان پشتیبان برای درب های اتوماتیک استفاده می‌شوند و مواقعی که درب های اتوماتیک با قطعی برق مواجه می شوند، به طور موقت تامین کننده انرژی الکتریکی هستند. مدل هایی از این نوع باطری ها نیز وجود دارند که به صورت مداوم به موتور و سایر اجزا، انرژی الکتریکی انتقال می دهند.

• موتورهای درب اتوماتیک

در اصل این موتورها هستند که منجر به باز و بسته شدن درب‌های اتوماتیک می‌ شوند. موتورها بخش متحرک درب اتوماتیک را حرکت می دهند. نوع درب اتوماتیک، تعیین کننده انتخاب نوع موتور برای درب است.

• ریل درب اتوماتیک

برای نصب درب اتوماتیک بر روی سطح زمین از ریل ها استفاده می‌ شود. ریل ها وظیفه ی هدایت درب ها را به عهده دارند و باید به گونه‌ای نصب شده باشند که درب ها به راحتی باز و بسته شوند و همچنین تحمل وزن درب را داشته باشند همچنین جنس ریل ها باید در برابر عوامل محیطی مانند باران، طوفان و.. مقاوم باشند.

• قفل الکترومکانیکال

به منظور بالابردن سطح ایمنی در درب های اتوماتیک، این قفل ها هنگامی که در وضعیت قفل شدن قرار می گیرند با ارسال فرمان به قفل الکترومکانیکال این قطعه را وارد مدار می کنند و لت های متحرک درب در حالت قفل قرار می گیرند.

خدمات سرویس و نگهداری

با استفاده از خدمات سرویس و نگهداری مرکز تولیدی درب اتوماتیک ما طول عمر درب های خود را به حداکثر برسانید و در عین حال هرگونه مشکل احتمالی در خدمات ما را به حداقل برسانید. مهندسان ما تحت آموزش های داخلی جامع و دارای آخرین صلاحیت ها در استانداردهای جهانی هستند. این امر تضمین می کند که ما به طور مداوم بالاترین کیفیت خدمات را به همه مشتریان خود ارائه می دهیم و تعهد خود را به تعالی حفظ می کنیم.

تعهد ما به نوآوری و کیفیت در هر محصول مشهود است. مرکز تولیدی درب اتوماتیک ما در ساخت درب‌های اتوماتیک سفارشی که متناسب با طیف گسترده‌ای از کاربردها هستند، تخصص دارد و از تطابق کامل با نیازهای خاص شما اطمینان می‌دهد. ما به خود افتخار می کنیم که قیمت های رقابتی را بدون به خطر انداختن کیفیت یا عملکرد ارائه می دهیم.

بسته فروش و خدمات جامع مرکز تولیدی درب اتوماتیک ما شامل قراردادهای تعمیر و نگهداری است که تضمین می کند درب های اتوماتیک شما بی عیب و نقص عمل می کنند. ما به دلیل خدمات پاسخگویی سریع و پشتیبان گیری، در عملکرد بی وقفه، مشهور هستیم.