باتری درب اتوماتیک

باتری درب اتوماتیک

مخصوص برای قدرت پشتیبان گیری درب اتوماتیک طراحی شده است. باتری درب اتوماتیک می تواند به شما کمک کند تا درب اتوماتیک پس از خاموش شدن به طور معمول کار کند

> ولتاژ ورودی: AC220V 50Hz
> ولتاژ خروجی: DC24V 2.6AH؛ DC12V 5.2AH
> حالت کار: به صورت خودکار کار می کند یا باز می شود .

باتری درب اتوماتیک مخصوص برای قدرت پشتیبان گیری درب اتوماتیک طراحی شده است.

اگر برق از شبکه متوقف شود ، قفل برای خاموش نگه داشتن درب به برق نیاز دارد. با تمام شدن شارژ باتری درب اتوماتیک قفل درب باز می شود. – این تنظیم برای خروج اضطراری از ساختمان ها است بنابراین شما نمی توانید در داخل یک ساختمان قفل شوید و می توانید فرار کنید. به طور معمول اگر زنگ هشدار خاموش شود ، این سیم به اپراتور متصل می شود و اپراتور باز و باز می شود.

درب بدون باتری درب اتوماتیک قفل خواهد شد – نیاز به برق برای قفل کردن و باز کردن قفل درب با سیم کششی در صورت خروج اضطراری – بنابراین در صورت قطع برق درب قفل می ماند و اگر می توانید آن را با سیم باز کنید مورد نیاز است اما پس از آن باز خواهد بود.

هر دوی این تنظیمات می توانند گزینه های دیگری برای حرکت نهایی درب مانند باز و باز ماندن یا بسته شدن و بسته ماندن داشته باشند و سپس بسته به قفل روشن یا خاموش است.

پشتیبان گیری باتری درب اتوماتیک برای درب های چرخشی خودکار بسته به مارک تجاری می تواند داخلی یا خارجی باشد. اپراتورهای FAAC و DITEC ما می توانند از باتری پشتیبان تهیه کنند.

اینها برای یک فشار خروجی در شرایط اضطراری و با چند ساعت خاموش شدن طراحی شده اند ، سیستمهای بزرگتری که عمر طولانی تری دارند می توانند نصب شوند اما اینها واحدهای خارجی UPS هستند که در صورت نیاز به زمان طولانی می توانند بسیار بزرگ شوند.

از آنجا که بیشتر درها دارای دسته ای برای استفاده هستند ، پشتیبان گیری باتری اغلب مورد نیاز نیست ، اما اگر خودتان قادر به باز کردن درب به صورت دستی نباشید و بخواهید حداقل یک بار با قطع برق درب باز شود ، ممکن است آن را بخواهید.

بسته به اینکه در خانه ای هستید یا آپارتمان نیز در صورت نیاز به باتری درب اتوماتیک پشتیبان تغییر می کند ، در خانه اگر باتری درب اتوماتیک تمام شده و شما باید از درب برای فرار استفاده کنید ، باتری پشتیبان به شما کمک می کند تا فرار کنید.