قیمت سنسور درب شیشه ای

قیمت سنسور درب شیشه ای

الماس در یکی از پیشگامان در زمینه درهای کشویی اتوماتیک ، با بیش از سالها تجربه به ما امکان می دهد طیف گسترده ای از راه حل های دسترسی ورودی را برای نیازهای خاص مختلف ارائه دهیم.از دیگر امکانات الماس در ، قیمت های مناسب لوازم جانبی از جمله قیمت سنسور درب شیشه ای می باشد . ما نه تنها مناسب ترین ویژگی ها را برای هر پروژه معماری ارائه می دهیم ، بلکه همچنین می توانیم رنگ ها و پایان ها را به صورت سفارشی تنظیم کنیم تا درب اتوماتیک شیشه ای خود را در محیطی که در آن قرار دارند ادغام کنیم.

درب های اتوماتیک کشویی

ما از همان ابتدا به عنوان یکی از پیشروان بازار در ارائه راه حل های درب اتوماتیک شیشه ای ، متعهد به پیشرفت های فنی بوده ایم تا بتوانیم بهترین محصولات متناسب با هر بازار را در اختیار مشتریان خود قرار داده و خواسته های آنها را برآورده کنیم. محصولات و راه حل های ما امکانات مختلفی را به همراه مجموعه مکمل لوازم جانبی و بهترین قیمت سنسور درب شیشه ای برای انتخاب ارائه می دهد. تیم متخصص ما که چیزی جز رضایت کامل مشتری را تضمین نمی کنند.

درب اتوماتیک شیشه ای ما با مناسب ترین قیمت سنسور درب شیشه ای ، زیبا و مدرن است. ویژگی صرفه جویی در فضای آنها به طرز نامحسوس اپراتورهای خود را پنهان می کند ، به طراحان و مشخص کنندگان راحتی و آزادی بیشتری برای استفاده از آن برای هر نما می بخشد. پیکربندی های مختلف ما را قادر می سازد تا تقریباً برای هر راه حل درب ورودی / ترانزیت یک راه حل مناسب درب اتوماتیک شیشه ای به مشتریان خود ارائه دهیم.

سنسور درب اتوماتیک برای تحریک درب های کشویی اتوماتیک ، کشویی ، تاشو و منحنی طراحی شده اند.از سنسور نور مادون قرمز فعال استفاده می کنند که افراد و اشیا register را ثبت می کند ، در نتیجه یک منطقه شناسایی با دقت تنظیم می شود. به غیر از انسان و حیوانات ، اشیا مانند چرخ دستی های خرید و تخت های بیمارستانی ، به شرطی که در منطقه تشخیص قرار داشته باشند ، سیگنال باز شدن را تحریک می کنند.

بهترین قیمت سنسور درب شیشه ای برای درگیر کردن محرک های درب اتوماتیک و درب بازکن های پنوماتیک استفاده می شود. انواع مختلفی وجود دارد که ویژگیهای مختلفی را ارائه می دهند. ما دارای سنسور نزدیک شدن ، مانند سنسور رادار هستیم (در هنگام باز شدن کاربر به آن در باز می شود) . کنترل دسترسی نیز وجود دارد – وقتی کاربر کد خوان را با دکمه fob یا کنترل از راه دور فعال می کند ، درب باز می شود. کاربر مجاز است از در بگذرد و پس از مدت زمان تعیین شده درب بسته و قفل می شود.

یک اپراتور درب اتوماتیک درب را باز می کند اگر در اکثر اپراتورهای مدرن درب اتوماتیک به مانعی (معکوس خودکار) بسته شود. با این وجود ، بیشتر درهای اتوماتیک مناسب ترین قیمت سنسور درب شیشه ای روی خود نصب کرده اند تا از تماس درب با عابران پیاده با استفاده از درب جلوگیری کنند.

رویکرد دستیابی خودکار به سنسور درب اتوماتیک شیشه ای . سنسور درب اتوماتیک شیشه ای در اشکال و اندازه های مختلفی وجود دارد و نکته اصلی این است که بدانید کدام فعال کننده مناسب برای کار در دست است. کارشناسان دسترسی اتوماتیک تجربه درب های اتوماتیک را دارند ، بنابراین می توان به آنها اعتماد کرد که همیشه ابزار مناسب را برای هر درب انتخاب می کنند. الماس در نیز یکی از ارائه دهندگان بهترین قیمت سنسور درب شیشه ای می باشد . مهندسان ما به طور جداگانه نیازهای هر شرکت و درهایی را که در حال حاضر در آن قرار دارند ارزیابی می کنند تا راه حل سفارشی برای هر مشتری پیشنهاد شود.