قیمت موتور درب اتوماتیک

قیمت موتور درب اتوماتیک

درب اتوماتیک همانطور که از نام آن پیداست نوعی درب است که به صورت خودکار و بدون دخالت دست باز و بسته میشود. درب اتوماتیک با کمک سنسورهایی که در آن به کار رفته حضور فرد را متوجه شده و وقتی انسان به فاصله مشخصی از آن میرسد به صورت اتوماتیک باز شده و وقتی فرد وارد اتاق شود یا از اتاق خارج شود، درب به صورت اتوماتیک بسته میشود.

یکی از قسمت های مهم درب اتوماتیک، موتور به کار رفته در آن است.قیمت موتور درب اتوماتیک هر ساعت بروز میشود.موتور درب نیروی الکتریکی را مکانیکی تبدیل کند و لت ها ( لنگه های درب ) را در جهات مختلف حرکت دهد و باز و بسته کند.درب اتوماتیک براساس سه عملکرد فنی هیدرولیکی ، مکانیکی و پنوماتیکی انجام می شودکه این اوامل بر قیمت مور توردرب اتوماتیک تاثیر دارد .در سیستم های درب اتوماتیک از موتورهای الکترونیکی استفاده میشود موتور الکترونیکی دارای قابلیت چپ گرد و راست گرد می باشد. با استفاده از دو سیم پیچ مشابه از موتور الکترونیکی استفاده می شود. شما می توانید

برای اطلاع دقیق از قیمت موتور درب اتوماتیک به سایت خریدو فروش موتور درب اتوماتیک جست وجو کنید قیمت موتور درب اتوماتیک با توجه به جنس و نوع آن متفاوت است. درب های اتوماتیک برقی نوعی از درب است که می تواند از آن ها برای مصارف مسکونی یا تجاری استفاده شود. بیشتر درب اتوماتیک برقی صنعتی یا درب های گاراژ غلتکی برای نصب سریع و آسان و نیازهای کم مصرف طراحی شده اندیکی دیگر از عوامل تعیین کننده در قییمت موتور درب اتوماتیک برقی نوع تیغه است درب های اتوماتیک شیشه ای در حدود 20 سال است که مهمان ورودی اداره ها، بانک ها ، مغازه ها و ساختمان های ایران است.

این درب ها با هدف جلوگیری از تلفات انرژی ، ایجاد رفاه و باز شدن اتوماتیک درب و مدرن سازی و زیبا سازی اماکن نصب می شوندارتفاع استاندارد فریم درب اتوماتیک شیشه ای 220 سانتیمتر است که این استاندارد بر قیمت موتور درب اتوماتیک موثر است .معمولاً اگر عرض محل نصب حدود 3 متر ویا بیشتر باشد نوع دولنگه بازشو نصب می شود که زیباترین نوع درب اتوماتیک کشویی است.برای افزودن به این زیبایی باید کیفیت موتو را هم در نظر بگیرید هر چه کیفیت محصول بهتر باشد بر قیمت موتور درب اتوماتیک تاثیر گذار خواهد بود

شما می توانید برای خرید به سرف و با کیفیت به سایت تولیدی های درب اتوماتیک مراجه فر مایید دستگاه های درب اتوماتیک شیشه ای دارای یک سلکتور سوئیچ هستند که با استفاده از آن می توانید، در هنگام خروج درب را قفل نمایید و یا اول صبح هنگام ورود درب را باز نمایید این سویچ ها به موتور در هماهنگ هستند موارده استفاده در این سویچ ها بر قیمت موتور در اتوماتیک اهمیت دارد تنوع برند در ساخت موتور درب اتوماتیک و برقیمت موتور درب اتوماتیک اهمیت دارد اگر شما از برند محبوب تری برای کیفیت بهتر موتور استفاده کنید هم درب اتوماتیک زیبا تر با سیستم اتوماتیک با کیفیت تر بهره مند خواهید شد شما می توانید برای اینکه بدانید موتور محصول شما زا چه برندی و با چه کیفیتی حتی می توانید برای آگاهی از قیمت موتور درب اتوماتیک از کارشناسان ساخت وتولید درب کمک بگیرید .