درب اتوماتیک اتوبوسی

درب اتوماتیک اتوبوسی

زمان طولانی است که در انواع ساختمان های خاص مانند بیمارستان ها و ایستگاه های قطار درب اتوماتیک اتوبوسی مورد استفاده قرار می گیرند و در نتیجه دسترسی سریع و آسان را حفظ می کند زیرا تنها کاری که باید انجام دهید این است که به سمت در بروید و درب برای شما باز می شود که بسیاری از ما استفاده از درب اتوماتیک اتوبوسی را بدیهی می‌ دانیم و نمی‌ دانیم که چقدر برای حرکت شلوغ عابر پیاده و تشویق به پیاده روی مفید هستند و اگر به فکر نصب درب اتوماتیک اتوبوسی هستید، ممکن است درباره نحوه عملکرد آن سوال داشته باشید.

همه درب‌های اتوماتیک و من الجمله درب اتوماتیک اتوبوسی از حسگرهایی برای تشخیص حرکت استفاده می ‌کنند تا هر زمان که شخصی به درب نزدیک شد، باز شوند و طیف وسیعی از سنسورهای مختلف وجود دارد که درب اتوماتیک اتوبوسی مختلف از آنها استفاده می کنند و شما می توانید سنسورهایی را دریافت کنید که صدا، نور، وزن و حرکت را تشخیص می دهند و هر نوع سنسور مزایا و معایب خاص خود را دارد، به این معنی که سنسورهای مختلف در محیط های مختلف بهتر عمل می کنند.

برخی از درب اتوماتیک اتوبوسی ممکن است از سنسورهای وزن استفاده کنند که به عنوان یک تشک مبدل در جلوی در نصب شده اند و این نوع روش ممکن است برای استفاده خصوصی یا در مکان ‌هایی با طول عمر کمتر، بهتر باشد و یکی از محبوب ترین سنسورها برای درب اتوماتیک اتوبوسی آنهایی هستند که حرکت را تشخیص می دهند و البته این ها درب اتوماتیک اتوبوسی هستند که اغلب در خیابان‌ های بزرگ می‌ بینید. این حسگرها در درب اتوماتیک اتوبوسی حرکت را در یک منطقه مشخص در اطراف در تشخیص می دهند و سیگنالی را ارسال می کنند که با نزدیک شدن کسی درها را باز می کند.

البته این درب اتوماتیک اتوبوسی برای تشویق و پذیرایی از افراد در داخل فوق العاده می باشد در حالی که درها را در مواقع ترافیک شدید عابران پیاده در داخل و خارج ساختمان باز نگه می دارند و هنگامی که سنسور شما خاموش می شود، به پیشرانه الکترونیکی می گوید که باز شود. این وسیله ای است که مکانیسم باز و بسته شدن درب را کنترل می کند که به نوبه خود به درب های اتوماتیک متصل می شود و این مکانیسم ها با هم کار می کنند تا ساختمان شما را با مجموعه ای از درب اتوماتیک اتوبوسی کاملاً کارآمد ارائه دهند که هر زمان که شخصی برای ورود به آن نزدیک می شود پاسخ می دهد.