درب اتوماتیک اسلایدینگ تورمکس TORMAX 2202

درب اتوماتیک اسلایدینگ تورمکس TORMAX 2202

ویژگی های درب اتوماتیک اسلایدینگ تورمکس TORMAX 2202 :

یکی از مهمترین ویژگی های درب اتوماتیک اسلایدینگ این است که از مصرف زیادی انرژی جلوگیری می کند و به همین دلیل بیشتر مکان ها از درب اتوماتیک اسلایدینگ استفاده می کنند، چرا که آنها به دلیل وسایل برقی بزرگی که دارند انرژی زیادی مصرف می کنند و اگر درب های اتوماتیک آنها هم انرژی زیادی مصرف کند برای آنها هیچ سودی نخواهدداشت. ساخت درب اتوماتیک اسلایدینگ بر اساس اندازه ای که شما می خواهید می باشد و هر اندازه ای را که سفارش دهید برای شما آماده می شود.

اما باید دقت داشته باشید که بسیاری از متخصصانی که در زمینه ساخت درب اتوماتیک اسلایدینگ فعالیت می کنند این نکته را برای شما بیان می کنند که بهتر است از ا درب اتوماتیک اسلایدینگ بیشتر در مکان هایی استفاده کنید که دارای ورودی و عرض کمی باشد تا درب ها بتوانند به راحتی جمع شوند و از این طریق استفاده از آنها بسیار آسان تر می باشد. زمانی که اندازه درب های صنعتی استاندارد باشد تمامی مزایایی که در آن می باشد را دارد.

بنابراین همانطوری که بیان کردیم استفاده از درب اتوماتیک اسلایدینگ تورمکس TORMAX 2202 امنیت و راحتی بسیاری دارد و اگر برای شما علاوه بر این ویژگی ها زیبایی هم مهم است باید بدانید درب اتوماتیک اسلایدینگ زیبایی نمای ساختمان شما را دو چندان می کند. کارخانه هایی که این دسته از درب ها را تولید می کنند طراحی متفاوتی در آنها به کار می برند. تا شما بتوانید هر طرحی را که مایل هستید و بیشتر به نمای ساختمان شما می آید را انتخاب کنید.

درب اتوماتیک اسلایدینگ تورمکس TORMAX 2202 یکی از مشهورترین برندهای جهان در طراحی و تولید درب اتوماتیک شیشه ای است. این برند در ایران نیز طرفداران زیادی دارد. علت این محبوبیت کیفیت بالا و قیمت معقول این سیستم درب اتوماتیک می باشد.
اسلایدینگ تورمکس سوئیس در مدلهای خود بهترین موتورها را به کار برده و سعی نموده با به کار بردن اجناس بسیار مرغوب ، عمر سیستم درب اتوماتیک خود را بالا ببرد.
درب اتوماتیک اسلایدینگ تورمکس TORMAX 2202 یک مدل درب اتوماتیک کشویی می باشد که مصرف بسیار بالایی در انواع اماکن مانند بانکها ، ادارات پر تردد ، فرودگاهها ، سازمانهای خصوصی و دولتی دارد.
اسلایدینگ تورمکس وین درایو 2202 یک انتخاب عالی برای کسانی است که در مرحله اول به کیفیت فکرمی کنند نه به قیمت !

مشخصات سیستم درب اتوماتیک اسلایدینگ تورمکس TORMAX 2202 :

موتور : درب اتوماتیک اسلایدینگ تورمکس TORMAX 2202 دارای پیشرفته ترین موتور دنیا از کمپانی دانکر موتور آلمان
مشخصات کنترل باکس درب اتوماتیک اسلایدینگ تورمکس TORMAX 2202 : سیستم فرمان هوشمند با دقت و کنترل بالا در باز و بست سیستم ، دارای سیستم عیب یاب میکرو پروسسوری که هرگونه دخالت و ایجاد ایراد در سیستم را با سیگنال های مشخص اعلام می نماید
ریل و کاور :درب اتوماتیک اسلایدینگ تورمکس TORMAX 2202 دارای مقطع آلومینیمی ریل قابل تعویض با کارکرد روان و کاملا بدون صدا
محددیت تردد : بدون محدودیت تردد
درب اتوماتیک اسلایدینگ تورمکس TORMAX 2202 مناسب برای وزن : ۱۲۰*۱ ۹۰*۲
درب اتوماتیک اسلایدینگ تورمکس TORMAX 2202 دارای قابلیت اتصال به سیستم های جانبی کنترل تردد و اثر انگشت ( کارتخوان ، اطفاء حریق ) و قابلیت اتصال به سیستم مدیریت ساختمان ( BMS)
سنسور های چشمی : درب اتوماتیک اسلایدینگ تورمکس TORMAX 2202 دارای سنسور های چشمی هوشمند جهت مانع بسته شدن درب بر روی افراد ، مجهز به سنسور چشمی مایکرویو جهت ( ساخت کشور سوئیس ) به منظور شناسایی افراد از زاویه روبرو و با قابلیت تنظیم در فاصله دلخواه
کلید تعیین وضعیت : کلیدتعیین وضعیت پنج حالته : ۱- دائم باز ۲- اپراتور۳- اتوماتیک ۴- زمستانه ۵- فقط خروج یا فقط ورورد
قطعات قابل افزایش ( optionn ) : قابلیت اتصال به باطری بکاب که در صورت نبودن برق بتوان از سیستم استفاده نمود