تولید فریم درب اتوماتیک

تولید فریم درب اتوماتیک

تولید فریم درب اتوماتیک به منظور استفاده به عنوان قاب‌ های درب از شیشه ‌ها به منظور حفاظت از لبه های آن صورت می گیرد. بدون تولید فریم درب اتوماتیک احتمال آسیب و شکستگی شیشه ‌ها بسیار بالا می ‌رود و به خاطر همین به تولید فریم درب اتوماتیک می‌ پردازند.

طراحی تولید فریم درب اتوماتیک

تولید فریم‌ درب اتوماتیک با توجه به طراحی‌ها و کاربرد‌های متنوعشان صورت می گیرد و این درب ها با استفاده از ابزار‌آلاتی مثل فیکسچر و لاستیک به دور شیشه منطبق می‌ شوند. در تولید فریم درب اتوماتیک آلومینیوم و استیل کاربرد بسیار زیادی دارند.

از کاربرد‌ های متنوع فریم می ‌توان به فریم بغل، فریم کفی، کاور، uشکل، و درپوش اشاره کرد. وظیفه اصلی فریم ‌ها همان طور که پیش تر نیز ذکر کردیم محافظت از شیشه ‌هاست و قدم بعدی ممانعت از ورود گرد و غبار به داخل است.

انواع جنس‌ های پر کاربرد در تولید فریم درب اتوماتیک

از روکش استیل و آلومینیم برای تولید فریم درب اتوماتیک استفاده می ‌کنند. در فریم آلومینیم، درب های اتوماتیک به ۲ روش رنگ آمیزی می ‌شوند‌. روش اول این هست که فریم ‌ها را در یک وان شست ‌و شو می ‌دهند و بعد به وان، محلول جلا دهنده‌ آلومینیم اضافه می ‌‌کنند. در این مرحله فریم ‌ها برای رنگ پذیری بیش تر زبر می ‌شوند‌.

برای رنگ کاری فریم ‌ها، رنگ به صورت پودر روی فریم‌ ها ریخته می ‌شود و در دمای ۳۰۰ درجه، فریم ‌ها پخته می ‌شوند و بعد از خنک شدن با توجه به طراحی، برش می ‌خورند.

متاسفانه فریم‌ های آلومینیومی بعد از مدتی تغییر رنگ می ‌دهند و راه حل این مشکل این هست که از پوشش آنادایز استفاده شود، این روش باعث می ‌شود رنگ با دوام‌ تر باشد و جلوه و نمای فریم ‌های آلومینیومی بیش تر باشد. فریم ‌های استیل در اصل فریم‌ های آلومینیومی با روکش استیل هستند که در دو نوع خش ‌دار و ساده، برای تولید فریم درب اتوماتیک استفاده می ‌شوند. شما می توانید طرح دلخواه خود را برای درب های اتوماتیک سفارش دهید.

ابعاد تولید فریم درب اتوماتیک

ابعاد فریم ها به دو دسته باریک و پهن طبقه بندی می شوند. فریم ‌هایی باریک هستند که عرض آن ها ۵/۳و کف آن ها ۶ سانتی متر باشد. این نوع فریم ‌ها مناسب شیشه ‌هایی با وزن پایین هستند. فریم پهن با عرض ۶ و کفی ۸ سانتی متر مناسب شیشه ‌های سنگین تر هستند. فریم‌های درب اتوماتیک پهن باید از استحکام بالاتری برخوردار باشند.

با مشورت با کارشناسان ما می توانید فریم مناسب برای بنای مورد نظر خود را تشخیص و سفارش دهید. تولید فریم درب اتوماتیک نیاز به جنس و نوع مرغوب دارد تا بتواند تا مدت‌ های طولانی برای محافظت از شیشه کار کند. از این رو ما در کنار شما هستیم تا این اتفاق خوب بیفتد و از محصولی که خریداری می کنید راضی باشید. از اینکه تا آخر این مقاله همراه ما بودید سپاسگزاریم.