اپراتور درب اتوماتیک شیشه ای هولوکس HOLUX

اپراتور درب اتوماتیک شیشه ای هولوکس HOLUX

قیمت اپراتور درب شیشه ای Holux S150 و خرید اپراتور درب شیشه ای آلمانی هالوکس Holux S150 با قابلیت حمل 300KG با موتور دانکر 100w آلمانی به همراه قفل، باتری، ریل و کاور فابریک آلمانی باارتفاع کاور cm 10

درب شیشه ای اتوماتیک هولوکس HOLUX

درب اتوماتیک شیشه ای و یا همان sliding door که با توجه به زیبایی و کاربرد امروز برای تردد از ساختمانها بسیار پر طرفدار شده است امروزه با برندهای مختلفی داخل بازار یافت میشود. یکی از این برندها درب شیشه ای هالوکس (Holux)آلمان است که به تازگی به کشورمان راه پیدا کره و همچنین از استقبال خوبی برخوردار بوده . اپراتور هالوکس از کیفیت و کارایی بالایی برخوردار است که ما سعی میکنیم به آن بپردازیم.

سیستم استاندارد درب اتوماتیک شیشه ای هالوکس دارای متعلقات زیر می باشد:

• اپراتو شیشه ای هالکوس (Holux) ساخت کشور آلمان
• استفاده از موتور پرقدرت دانکر آلمان (Dunker)
• بدون محدودیت تردد با تحمل وزن 2*150kg
• ریل و کاور : ریل و کاور فابریک آلمانی 4 متری، دارای مقطع آلومینیومی ریل قابل تعویض با کارکرد روان و کاملا بدون صدا …
• مشخصات کنترل باکس : سیستم فرمان هوشمند با دقت و کنترل بالا در بازو بست سیستم ، دارای سیستم (encoder ) ، دارای سیستم عیب یاب میکروپروسسوریکه هرگونه دخالت و ایجاد ایراد در سیستم را با سیگنال های مشخص اعلام می نماید
• کلیه سنسور ها با برند Bea بلژیک با قابلیت تشخیص حرکت افراد
• مجهز به سیستم Anti Crash (عدم برخورد با مانع)
• مجهز به سیستم عیب یاب میکروپروسسوری
• امکان اتصال به کلیه سیستم های ایمنی و امنیتی از قبیل کارتخوان، اطفاء
مرکز کنترل پنج حالته یا قابلیت تنظیم شامل:
1. اتوماتیک 2 – قفل 3 – دائم باز 4 – ورود یا خروج ممنوع 5 – حالت زمستانی
• سایر مشخصات: لاستیک صداگیر EPDM و کلید گردان و تسمه و دو عدد چشمی (BEA (zen و یک جفت مادورون قرمز

نگاهی اجمالی به اپراتور درب شیشه ای هولوکس

سیستم درب شیشه ای اتوماتیک هالوکس که از تکنولوژی روز بهره میبرد سعی کرده جدیدترین آپشن ها را در خور جای دهد . جدید ترین سیستم درب کشویی اتوماتیک شیشه ای تولید شده توسط این شرکت محصول هالوکس اکس2 (Holux X2) نام دارد و اپراتور این تولید جدید تنها 10 سانتیمتر ارتفاع دارد که در نوع خود بی نظیراست و ترکیبی از قدرت و زیبایی را به رخ میکشد . کنترل یونیت و سیستم منبع تغذیه این دستگاه در یک پک کامپکت قرار داده شده است که دارای تمام خصوصیات لازم برای عملکرد عالی و بیصدا و با کیفت یک درب اتوماتیک شیشه ای میباشد . این اپراتور مجهز به سیستم استابلایزر داخلی نیز است که چنانچه شما از ژنراتور یا UPS استفاده میکنید و یا در زمان قطع و وصل شدن برق برای مدار فرمان یا موتور مشکلی به وجود نیاید.

در سیستم درب اتوماتیک شیشه ای هولوکس X2 از مقطع قابل تعویض الومینیوم و لاستیک مخصوص صدا گیر استفاده شده است که نه تنها طول عمر اپراتور را افزایش میدهد بلکه کارکرد درب کشویی کاملا بی صدا میکند

سنسور چشمی BEA هولوکس HOLUX

سنسورهای بسیار با کیفیت از لحاظ متریال و قابل تنظیم این سیستم در دو نوع است اولی مدل BEA zensafe که شامل گشودن و ایمنی در یک حسگر دو کاره – سنجش تشخیص دو طرفه با دستور گشودن قابل اعتماد و راحت – پرده ایمنی همراه با 24 نقطه اشعه مادون قرمز فعال و مدل دوم BEA zen که شامل تشخیص دو طرفه – زاویه رادار قابل تنظیم – تشخیص قابل تنظیم از طریق کنترل پتانسیومترمیباشد.

موتور DUNKER هولوکس HOLUX

همه چیز دست به دست یکدیگر میدهند تا تمام کارکرد درب شیشه ای برقی هالوکس بسیار عالی و بینقص به نظر برسد برای اثبات این مهم به شما میگوییم که قلب تپنده یعنی موتور دانکر المان داخل اوپراتور درب اتوماتیک شیشه ای هالوکس نهاده شده است .

موتور دانکر یکی از بهترین الکتروموتورهای موجود برای کارکرد ریلی است موتور و گیرباکس دانکر به سیستم شما اجازه میدهد که به صورت نامحدود و با سرعت و عملکرد مناسب از دراتوماتیک شیشه ای استفاده کنید. قدرت موتور 50 وات و 24 ولت DC میباشد . بدنه و پوسته از نوع فلز مقاوم و روتور دانکر متصل به ذغال رابط است که همه این موارد کارکرد بدون صدا و طولانی مدتی را برای شما به ارمغان میاورد.