درب اتوماتیک شیشه ای پریما prima

درب اتوماتیک شیشه ای پریما prima

معمولا در فروش درب اتوماتیک شیشه ای پریما prima را برای مکان های عمومی اعم از هتل ها، رستوران ها، بیمارستان ها، پاساژ ها و فروشگاه ها استفاده می کنند. کمپانی پریما با حضور درخشان خود در آلمان و با توجه به کیفیتی که در محصولات خود دارد توانسته تا به امروز به پیشرفت چشم گیری برسد و در تولیددرب اتوماتیک شیشه ای پریما prima قدم گذارد.

خرید اینترنتی و فروش درب اتوماتیک شیشه ای پریما prima با هزینه و قیمت ارزان در تهران و کشور . خیلی از ما برای خرید درب اتوماتیک شیشه ای پریما prima اولین چیزی که در نظر می گیریم قیمت آن است. البته تعیین قیمت درب اتوماتیک شیشه ای پریما prima به عوامل مختلفی بستگی دارد که یکی از آن ها طرح ودیگری تعداد لت ها در نوع درب درخواستی ما می باشد.

اما با تمام این تفاسیر ما در صدد این برآمده ایم تا بتوانیم قیمت درب اتوماتیک را در کمپانی ما برای شما عزیزان کاهش داده تا شما بتوانید با کمترین هزینه آن را خریداری کنید در این اپراتور های پریما قفل برقی مخصوصی به کار رفته که شما می توانید با ان قفل از ورود افرادی خاص به فروشگاه، بانک و شرکتتان جلوگیری کنید این اپراتور ها لت های ثابت و متحرکی که در درب های اسلایدینگی وجود دارد لت های متحرک را روی هوا و با فاصله یک سانتی از زمین قرار می دهند. اپراتور ها در بالای قسمت درب اتوماتیک شیشه ای پریما prima قرار دارند و شیشه ها پایین اپراتور ها قرار دارند.