تولید درب اتوماتیک

تولید درب اتوماتیک

ویژگی های تولید درب اتوماتیک شیشه ای

اپراتور الکترومکانیکی تولید درب اتوماتیک مناسب برای درب های کشویی تا وزن 140 کیلوگرم ( یک لنگه ) و 100+100 کیلوگرم ( دو لنگه )
اپراتور الکترومکانیکی تولید درب اتوماتیک مناسب برای درب های کشویی تا وزن 160 کیلوگرم ( یک لنگه ) و 140+140 کیلوگرم ( دو لنگه )
• تولید درب اتوماتیک با طراحی زیبا و مدرن
• پشتیبانی پروفیل آلومینیومی اکسترود شده و سوراخ شده برای نصب آسان بر روی دیوار
• تولید راهنمای کشویی با آلیاژ آلومینیومی اکسترود تقویت شده مخصوص قابل نصب و تعویض با لاستیک پروفیلی مخصوص
• درپوش آلومینیومی اکسترود شده بلند و باریک با طراحی ویژه و سیستم اتصال پیچیده که اجازه می دهد بدون باز کردن کامل بازبینی سیستم انجام شود
• تولید هنگرهای فولادی گالوانیزه با دو عدد غلتک چرخدار پلاستیکی روان
• تولید درب اتوماتیک تنظیم ارتفاع ضد لغزش با پیچ و بسیار ساده
• با تسمه آنتی استاتیک تقویت شده با الیاف کولار
• موتور پرقدرت و هوشمند دانکر آلمان بدون نیاز به نگهداری و خدمات دوره ای
• موتور DC با انکودر رزولوشن بالا و توان 150 وات برای LH 100
• موتور DC با انکودر رزولوشن بالا و توان 180 وات برای LH 140
• کنترل برد اپراتور با پردازنده دو هسته ای
• محاسبه اتوماتیک پارامترهای عملکرد درب ها
• انجام تنظیمات تولید درب اتوماتیک و پارامترها و لوازمات جانبی از طریق صفحه نمایش بر روی برد دستگاه
• سنسور ایمنی پرده ای با قابلیت پوشش کامل دهانه ورودی
• قابلیت جابه جایی کلید اصلی ، قابلیت انتخاب مدل اپراتور ، قابلیت ارتقا و سفارشی سازی سیستم عامل
• اپراتور برطبق مقیاس اروپایی EN 16005 و قیمت مناسب
• تولید درب اتوماتیک مناسب برای تردد های بسیار زیاد روزانه

تاریخچه تولید درب اتوماتیک

تولید درب اتوماتیک در تمام دنیا استفاده می شود و شما احتمالاً تقریباً هر روز از زندگی خود از آنها استفاده می کنید، از سوپر مارکت ها گرفته تا مدارس، بیمارستان ها و ادارات. گمان می رود که درهای اتوماتیک از یونان باستان سرچشمه گرفته اند که ممکن است شما را شگفت زده کند زیرا هرون اسکندریه، ریاضیدان یونانی، مکانیزم درب خودکار را بر اساس مجموعه ای از طناب ها و قرقره ها ابداع کرد. درب های اتوماتیک تا قرن بیستم و پس از جرقه اولیه یونان به دنیای تولید درب اتوماتیک به عنوان یک کالای اصلی توسعه نیافته بودند و هوراس اچ. ریموند و شلدون اس. رابی، دو مهندس آمریکایی، اولین سیستم نوری را برای باز کردن درب اتوماتیک در سال 1931 تولید کردند و در بعضی رستوران ها این دستگاه را برای کمک به پیشخدمت ها در حمل بشقاب و لیوان نصب کرد.

آیا تا به حال خواسته اید درب خود را مانند فیلم های علمی تخیلی به صورت اتوماتیک استفاده کنید؟ اکنون می توانید با سفارش تولید درب اتوماتیک، دری را می سازیم که می تواند به طور خودکار باز و بسته شود بدون اینکه شما در را لمس کنید و سنسورهای اولتراسونیک روی در از فاصله 50 سانتی متری شما را شناسایی کرده و درب را به صورت خودکار باز می کنند که لازم نیست درب را لمس کنید، همه چیز را به صورت خودکار انجام می دهد. یک آمریکایی دیگر، دی هورتون و لو هیویت، اولین تولید درب اتوماتیک را که توسط محرک های حصیر کار می‌کردند، در سال 1954 و در زمان خوش ‌بینی پس از جنگ اختراع کردند و به وسیله قطعاتی توسط یک دستگاه الکترونیکی پنهان در داخل تشک درب تنظیم می شوند که وقتی کسی روی تشک می ایستد در بلافاصله باز می شود و در طول دهه 1960، درب های اتوماتیک کشویی به طور فزاینده ای رایج شدند و در همه جا نصب می شود.

برای تولید درب اتوماتیک اول از همه به یک موتور الکتریکی نیاز داریم که بسیار مهم است که موتور الکتریکی دارای گشتاور زیاد و سرعت کم باشد و به همین دلیل است که من از موتور برف پاک کن استفاده می کنم و هر موتور برف پاک کن در تولید درب اتوماتیک موتور شیشه جلویی از هر ماشینی کار خواهد کرد. همچنین می توانید از موتور DC دیگری که در اطراف خود دارید استفاده کنید، اما فقط مطمئن شوید که گشتاور کافی برای حرکت درب دارد و در تولید درب اتوماتیک برق به موتور 12 ولت DC مورد استفاده من می تواند تا 12 آمپر برق مصرف کند و به همین دلیل است که بسیار قوی است اما اکنون برای تغذیه آن به یک منبع تغذیه قوی نیاز دارد. در این جا است که منبع تغذیه کامپیوتر وارد می شود. من از یک منبع تغذیه 300 وات استفاده می کنم اما چیزی پایین تر یا بالاتر از آن نیز می تواند کار کند. 12 A در ریل 12 ولت خود می دهد که برای موتور DC ما کافی است. برای دریافت برق تولید درب اتوماتیک از آن ابتدا باید سیم سبز را با سیم مشکی کوتاه کنیم و این به عنوان دکمه پاور عمل خواهد کرد که بدون آن منبع تغذیه راه اندازی نمی شود.

مزایای تولید درب اتوماتیک

زمانی که از تولید درب اتوماتیک صحبت می شود، اصطلاحات اولین چیزی است که باید به درستی بیان شود و بیشتر مردم به این فکر می کنند که وقتی در باز می شود چه اتفاقی می افتد و هیچ کس پس از بسته شدن در دو بار به در فکر نمی کند که تولید درب اتوماتیک از نظر فنی اپراتور درب اتوماتیک نامیده می شود و اپراتور خودرو برای درب های تجاری با برخی اقدامات مانند فشار دادن یک دکمه، استفاده از حسگر بدون لمس یا روش دیگری فعال می‌شود تا به اپراتور بگوید که باید در را باز کند. فعال شدن، اپراتور درب اتوماتیک سیگنال هایی را به سایر سخت افزارهای روی دهانه ارسال می کند تا درب به درستی باز شود. تولید درب اتوماتیک می تواند چرخه برنامه ریزی شده خود را اجرا می کند که می تواند در صورت نیاز برای برنامه باز شده تنظیم شود و بسیاری از تولید درب اتوماتیک مدت باز نگه‌ داری طولانی ‌تری را در نظر می ‌گیرند که به افراد اجازه می ‌دهد تا قبل از شروع چرخه بسته شدن در، از دهانه عبور کنند.

تولید درب اتوماتیک می تواند به همراه یک موتور الکتریکی باشد که در را باز می کند و یک بسته هیدرولیک که درب را می بندد. انواع دیگر دارای موتور الکتریکی هستند که در را باز و بسته می کند. با یک نماینده فروش صحبت کنید تا مشخص کنید کدام گزینه برای افتتاحیه شما بهترین است و حتی برخی از اپراتورهای درب اتوماتیک وجود دارند که از سیستم پنوماتیک برای تغذیه اپراتور با فشار هوا برای باز کردن درب استفاده می کند. در تولید درب اتوماتیک از برق برای تغذیه موتور داخل واحد برای باز کردن درها استفاده می کنند و تولید درب اتوماتیک اغلب به عنوان اپراتور خودرو یا اپراتور کم انرژی شناخته می شود و انرژی کم به سرعت و نیروی تاب باز شدن دارد و پس از تولید درب اتوماتیک به آرامی در را باز می کنند و اگر در حین چرخش باز، درب به چیزی برخورد کند، می تواند متوقف شود و حرکت چرخش را معکوس کند و این عملکرد ممکن است به سازنده دستگاه بستگی داشته باشد که این گزینه در تولید درب اتوماتیک معیاری از ایمنی را برای افرادی که از در عبور می کنند یا نزدیک می شوند، فراهم می کند.

شرایط تولید درب اتوماتیک

تولید درب اتوماتیک بیشتر در درب های ورودی خارجی استفاده می شوند تا چرخه بسته شدن ایمن و همچنین امکان ورود آسان به عموم را فراهم کنند و تولید درب اتوماتیک توسط یک دکمه محرک که در نزدیکی دهانه قرار دارد فعال می شوند و هنگامی که فشار داده می شود، محرک یک سیگنال الکتریکی ارسال می کند که به اپراتور می گوید در را باز کند و سایر سخت افزارها روی دهانه باید به سیستم متصل شوند تا به درستی عمل کند. تولید درب اتوماتیک با عملکرد توسط یک دکمه روی بدنه اپراتور، اغلب یک سوئیچ یا دکمه در جعبه بیرونی کنترل می شود و اگر سطح امنیت مورد نظر باشد، می تواند یک سوئیچ مخفی باشد. البته در تولید درب اتوماتیک برخی از مدل ها با موتور برقی ساخته می شوند که در را باز و بسته می کند و این به عنوان یک اپراتور خودکار الکترومکانیکی شناخته می شود.

تولید درب اتوماتیک با موتور الکتریکی برای باز کردن در ساخته شده‌اند، همراه است و اما از بدنه هیدرولیکی برای بستن درب استفاده می‌کنند و به این اپراتورهای خودکار الکترو هیدرولیک می گویند که دلایل مدل های مختلف بر اساس استفاده مورد انتظار از دهانه است و اگر اغلب به عنوان یک بازکن اتوماتیک استفاده می شود، اپراتور الکترومکانیکی عملکرد مطلوب و دوام مورد نیاز را ارائه می دهد. با این حال، اگر دهانه اغلب تولید درب اتوماتیک به عنوان درب خودکار استفاده نمی شود، اپراتور الکترو هیدرولیک گزینه بهتری است زیرا عمدتاً به عنوان یک درب عمل می کند و نه به عنوان درب اتوماتیک با نزدیکتر هیدرولیک در داخل، برای این کاربرد دوم مناسب تر است و تولید درب اتوماتیک را می توان در هنگام نصب در سمت فشار یا سمت کششی دهانه قرار داد و به در صورت بر روی درب خارجی، تولید درب اتوماتیک باید در داخل ساختمان نصب شود تا از دستگاه در برابر آب و هوا و عوامل دیگر محافظت کند.