درب اتوماتیک اسلایدینگ – کشویی

درب اتوماتیک اسلایدینگ – کشویی

درب اتوماتیک اسلایدینگ یا کشویی پر کاربرد ترین نوع درب اتوماتیک در کشور می باشد.

• شیشه های این دربها اکثرا به صورت شیشه سکوریت نشکن و با قطر ۱۰ میلی متر می باشند و در رنگهای گوناگون یافت می شود که نسبت به نمای کارشده محیط متفاوت می باشد .
• درب اتوماتیک شیشه ای اسلایدینگ ، یا درب اتوماتیک شیشه ای کشویی نوع کاملا کلاسیک این نوع از درب است که حاصل چندین سال تجربه می باشد . درب اتوماتیک شیشه ای در صورت انتخاب درست محصول با توجه به وزن و ابعاد شیشه سکوریت و فریم ها بهترین انتخاب برای سهولت عبور و مرور افراد می باشد .
• درب اتوماتیک شیشه ای خطی یا کشویی کا شامل ۴ قسمت می شود می تواند ورودی به عرض ۰٫۶ تا ۳٫۹ متر ایجاد کند (بستگی به انتخاب اپراتور)

در مکان هایی که کاربر با محدودیت فضا و تردد مواجه است ، درب اتوماتیک اسلایدینگ بهترین و بالاترین کارایی را برای شما به همراه دارد . استاندارد ارتفاع در این دربها به طور معمول ۲٫۲۰ متر می باشد و اگر ارتفاع درب بیشتر از استاندارد باشد از شیشه سکوریت به صورت کتیبه در بالای درب و فضای تهی استفاده می شود . وجود سیستم و سنسور های ایمن خطی بین این درب ها و حسگر های هوشمند با قابلیت ضد برخورد ، عابرین را در برابر برخورد احتمالی دربها محافظت می کند
درب اتوماتیک شیشه ای کشوئی (اسلایدینگ)

این دربها به دلیل عملکرد ساده کشویی آن، وباتوجه به قیمت نسبتا کمتری از انواع دیگردرب های اتوماتیک وهمچنین از لحاظ سیف انرزی وایجاد ظاهری زیباتربه ورودی های ساختمان یکی از پر مصرف ترین انواع دربهای اتوماتیک محسوب می گردندو در حالت استاندارد می تواند نصف عرض دهانه را به عنوان بازشو در اختیار قرار دهند .این دربها میتواند به دوصورت فریم دار و فریم لس (بدون فریم ) باشد.