نصب درب اتوماتیک

نصب درب اتوماتیک

به دلیل استقبال فراوان برای استفاده و نصب درب اتوماتیک شیشه‌ای دوره‌ها و کلاس‌های فراوانی برای آموزش نصب درب اتوماتیک شیشه‌ای تشکیل می‌شود. اما باید توجه شود که به هر کسی که می‌گوید دوره‌های آموزش نصب درب اتوماتیک شیشه‌ای را گذرانده اعتماد نکرده و کار نصب و اجرا و حتی تعمیرات مرتبط با درب اتوماتیک را به دست این افراد ناآگاه نسپارید.

کار نصب و اجرای انواع درب اتوماتیک یک کار کاملاً تخصصی می‌باشد که باید توسط افراد کاملاً مجرب و با تجربه که آموزش نصب درب اتوماتیک را گذرانده باشند انجام شود. رامادر با داشتن تکنسین‌های بسیار مجرب که آموزش‌ها و دوره‌های لازم را گذرانده کار نصب و خدمات دیگری نظیر تعمیر و رگلاژ و سایر موارد انجام می‌شود.

تنظیم نصب درب اتوماتیک شیشه‌ای

برای نصب و تنظیم درب اتوماتیک شیشه‌ای باید با نحوه کار و سرویس قطعات درب اتوماتیک شیشه‌ای آشنایی کامل داشت. مسلماً افراد مبتدی و ناآشنا با اجزا و قطعات درب اتوماتیک شیشه‌ای توانایی انجام این کار را نداشته و موجب خرابی و ازکارافتادن درب اتوماتیک می‌شوند. برای جلوگیری از ضرر و زیان‌های احتمالی بهترین کار این می‌باشد که کار نصب و تنظیم درب اتوماتیک شیشه‌ای خود را به دست متخصصان در زمینه نصب و تعمیر قرار دهید. شرکت رامادر با داشتن تکنسین‌های مجرب و متخصص در زمینه نصب و تعمیر در خدمت کارفرمایان محترم می‌باشد.