اپراتور درب اتوماتیک بیسام BESAM

اپراتور درب اتوماتیک بیسام BESAM

اپراتور درب اتوماتیک بیسام BESAM : شرکت بیسام سوئد عضو گروه ASSA ABLOY و با بیش از نیم قرن سابقه، دارا بودن 5 کارخانه تولیدی، حضور مستقیم در بیش از30 کشور جهان و برخورداری از شبکه نمایندگان فروش در بیش از 55 کشور، به عنوان پرفروشترین تولیدکننده صنعت دربهای اتوماتیک و اپراتور درب اتوماتیک بیسام BESAM در عرصه بین المللی به شمار میرود. توانایی و تخصص بیسام در ارائه طرح های متناسب با نیاز مشتریان، تنوع و کیفیت اپراتور درب اتوماتیک بیسام BESAM مطابق با استانداردهای بین المللی، پشتیباتی فنی انواع دربهای اتوماتیک و رعایت اصول مدیریت انرژی همخوان با استانداردهای سبز، موجب فروش بیش از یک میلیون درب اتوماتیک بیسام در گستره اماکن تجاری و اداری، مراکز بهداشت و سلامت، حمل و نقل عمومی، صنایع، بانکها، هتل ها و مشتریان خصوصی گردیده است.

درب اتوماتیک بیسام BESAM در سه مدل کشویی ، لولایی و گردان دسته بندی می شود. از ویژگی های منحصر بفرد درب اتوماتیک بیسام BESAM می توان به مواردی چون کاهش مصرف انرژی، آلودگی محیطی و صوتی می شود.

درب اتوماتیک بیسام BESAM با استفاده از ساختار مدولار به صورت نرم و روان، بدون صدا و قابل اعتماد به همراه دارند. درب اتوماتیک بیسام BESAM با تنوع فراوان از یک درب کشویی ساده تا سیستم‌های ایزوله با کاربری های متفاوت، می تواند پاسخگوی نیازهای مختلف مورد نیاز برای ورودی یک مکان را فراهم کند. سیستم اپراتور درب اتوماتیک بیسام BESAM به دلیل طراحی مستحکم و قاب دار برای محیط های با عبور و مرور بالا و اماکنی که چرخ های دستی خرید به داخل و خارج حرکت می کنند، بسیار مناسبند.

درب اتوماتیک بیسام BESAM که علاوه بر اپراتورهای کشویی Unislide که سالهاست به عنوان پرفروش نرین اپراتور درب اتوماتیک ، اپراتور درب اتوماتیک بیسام BESAM مدل SL500 بیسام سوئد نیز با ویژگی های منحصر به فرد از سال ۲۰۱۴ به بازار بین المللی این صنعت معرفی گریده است.