سرویس و نگهداری درب اتوماتیک

سرویس و نگهداری درب اتوماتیک

اگر به فکر نصب و سرویس و نگهداری درب اتوماتیک برای ساختمان خود هستید، ممکن است از خود بپرسید که این کار دقیقاً چه مزایایی دارد و مطمئناً، امروزه در دورانی که بسیاری از مکان‌ها درب اتوماتیک دارند سرویس و نگهداری درب اتوماتیک واقعاً لازم است که آنها به طور دقیق به کسب و کار شما کمک می کنند زیرا مردم عاشق درب های اتوماتیک هستند و سرویس و نگهداری درب اتوماتیک برای صاحبان کسب و کار امری ضروری است.

تحقیقات نشان می دهد که مردم بیشتر درب های اتوماتیک را به دستی ترجیح می دهند و در واقع، حدود 99 درصد از مردم ترجیح می دهند درب های اتوماتیک را به جای دستی استفاده کنند که ساختمان هایی که سرویس و نگهداری درب اتوماتیک در آنها اهمیت بیشتری دارند شامل بیمارستان ها، فرودگاه ها، هتل ها، فروشگاه های خرده فروشی و بازارهای خرید هستند. به نظر می رسد مردم به کسب و کارهایی که درب اتوماتیک دارند، معتبرتر و حرفه ای تر نگاه می کنند و به همین دلیل سرویس و نگهداری درب اتوماتیک دارای اهمیت زیادی است.

اگر درب های اتوماتیک برای پذیرایی از بازدیدکنندگان خود در داخل داشته باشید، می تواند شما را در صنعت خود به بهترین شکل جلوه دهد که این بدان معناست که داشتن درب اتوماتیک می تواند باعث شود که کسب و کار شما برای همه بازدیدکنندگان جلوتر از رقبا به نظر برسد. همچنین به این دلیل که هنگام خرید، درهای دستی سنگین یک کابوس هستند، هیچ کس دوست ندارد وقتی عجله دارد با یک در سنگین دست و پنجه نرم کند، به خصوص اگر کیسه های خرید یا بسته هایی زیر بغل داشته باشد و ناگفته نماند که اگر مردم چالش های دسترسی داشته باشند، برای دسترسی به ساختمان شما بدون درب اتوماتیک واقعا مشکل خواهند داشت و به همین جهت مهم است که ساختمان خود را تا حد امکان برای سرویس و نگهداری درب اتوماتیک مجهز کنید.

هنگامی که سرویس و نگهداری درب اتوماتیک را در مجموعه ای از که به درستی نصب شده اند و به طور مرتب مورد بازرسی قرار می گیرند، دسترسی فوق العاده ایمن به ساختمان خود خواهید داشت و ما عرضه و سرویس و نگهداری درب اتوماتیک را ارائه می دهیم و کارکنان مان بسیار آموزش دیده اند و در نصب درب های اتوماتیک در هر شرایطی مهارت دارند که همچنین سرویس و نگهداری درب اتوماتیک را به شکلی ارائه می دهیم، که نصب صحیح و عملکرد کامل درب های اتوماتیک نیز یک مزیت های شگفت انگیز خود را نشان دهد.

اگر شما یک مدیر تاسیسات ساختمان هستید لازم است به دنبال کمک برای سرویس و نگهداری درب های اتوماتیک در ساختمان خود باشید. سرویس و نگهداری درب اتوماتیک ما به شکل منظم به جلوگیری از تعمیرات پرهزینه کمک می کند و ما اطمینان داریم که الزامات ایمنی برای سیستم های درب ساختمان تجاری شما برآورده می شود.

تمام درب های اتوماتیک دارای اجزای پیچیده ای هستند که به طور روزانه در معرض ساییدگی و پارگی هستند و بنابراین، برای اطمینان از ادامه عملکرد صحیح آنها، سرویس و نگهداری درب اتوماتیک ضروری است. ما درک می کنیم که هر مشتری در موقعیتی که اطمینان داشته باشد به تکنسین های شرکت مراجعه می کند به همین جهت بر اساس بودجه خود، بازدیدهای سرویس و نگهداری درب اتوماتیک از قبل برنامه ریزی شده را انتخاب می کند و گاهی نیز نیاز به پاسخ به تماس های اضطراری از طرف سرویس کار ما دارد.

مهندسین ما در روند سرویس و نگهداری درب اتوماتیک ما با کاهش عوامل مختل شدن کار درب ها، ایمنی را تضمین می کنند و ارزیابی ریسک و روش های عملکرد مطمئن، گزارش های مربوط به عملکرد تجهیزات برای برنامه ریزی آینده، هشدار قبلی در مورد پایان طول عمر قطعات و تجهیزات منسوخ شده با راه حل هایی برای جایگزینی آن قطعات، برای کنترل هزینه ها دارند. ما در سرویس و نگهداری درب اتوماتیک خود، برنامه خاصی از کارهایی داریم که برای هر نوع درب مختلف انجام می دهیم که در قسمت خدمات ما به تفصیل آمده است.

ما از تجربیات خود، مشخصات خدمات سازنده و انطباق با قوانین، برای هر مشتری و قرارداد خدماتی که ارائه می ‌کنیم استفاده کرده‌ایم. برخی از این گزینه های سرویس و نگهداری درب اتوماتیک، شامل بازرسی تمام قطعات مکانیکی و تمیز کردن سنسورها و غیره است. این به این معنی است که زمان و منابع مهندسین مورد اعتماد ما برای اطمینان از ایمن بودن، قابل اعتماد بودن و کاهش هزینه‌های کلی درب‌های شما اختصاص داده می ‌شود.

سرویس و نگهداری درب اتوماتیک به شکل پیشگیرانه خرابی تجهیزات را کاهش می دهد و این با سطح خدماتی که مشتریان ما نیاز دارند پشتیبانی می شود زیرا ما می دانیم که وقتی درب از کار می افتد، بر کسب و کار شما تأثیر می گذارد. به عنوان مثال برای درب های اتوماتیک حداقل برای انطباق با BSEN16005 و BS7036 2014 یک بار در سال است و یک مدرک چک لیست ارزیابی ریسک صادر می شود. تکنسین های سرویس و نگهداری درب اتوماتیک ممکن است زمان تعویض قطعات سرویس را به دلیل زمان مورد نیاز، تعیین کنند، بنابراین ممکن است برای اطمینان از عملکرد ایمن درب ها، نیاز به افزایش میزان بازدید از سرویس و تعویض قطعات داشته باشند.

سرویس و نگهداری درب اتوماتیک ما انتخاب ثابت شده ای برای یک ساختمان با کارایی بالا و پایدار است که مزایای ملموسی را برای طراحی ارائه می دهد. همچنین دارای شهرت با کیفیت برای قابلیت اطمینان است که از بین طیف گسترده ای از گزینه ها از جمله چند مزیت نوآورانه برای امکانات مراقبت های بهداشتی، ورودی های امنیتی و خدمات را انتخاب کنید. همچنین انطباق برنامه های کاربردی با تاسیسات از نقاط قوت شناخته شده برند ها هستند.

همه سیستم سرویس و نگهداری درب اتوماتیک دارای آب بندی هایی برای آب و هوای مختلف است که بیشتر در مورد درب های بیرونی کاربرد دارد و این گزینش در طراحی منحصر به فرد درب، رویکرد سرویس آن را آسان می کند که لازم است اجازه دهید با سرویس و نگهداری درب اتوماتیک خود کیفیت پشتیبانی و قابلیت های سفارشی برتر خود را در پروژه شما نشان دهیم.

بر اساس مقررات سرویس و نگهداری درب اتوماتیک برای رفاه محیط کار، مالکان ساختمان وظیفه دارند، عملکرد درب های اتوماتیک کشویی، درب های چرخشی و درب های گردان خود را به خوبی کنترل کنند. این شامل عملکرد، کارایی و استفاده از درب های اتوماتیک است که باید مطابق با مشخصات و استانداردهای سازنده درب اتوماتیک حفظ شود. مدیران ساختمان می توانند از خدمات سرویس و نگهداری درب اتوماتیک تکنسین دارای گواهینامه برای تعمیر و نگهداری استفاده کنند که با این قوانین و مقررات مطابقت دارد.

خدمات سرویس و نگهداری درب اتوماتیک که تایید شده است و همچنین روال تعمیر و نگهداری منظم، باعث می شود، درب اتوماتیک شما به آسانی عمل کند. خدمات شامل بررسی ایمنی روزانه سیستم های درب اتوماتیک شما است که خطر خرابی را کاهش می دهد. با معاینه روزانه متوجه خواهید شد که آیا درب به آرامی باز می شود یا باز کردن آن دشوارتر می شود، صدای بیشتری ایجاد می کند یا خیلی سریع یا خیلی آهسته حرکت می کند و در صورت نیاز باز می ماند.

مشتریان ما بر اساس وضعیت خود یک برنامه سرویس و نگهداری درب اتوماتیک دقیق دریافت می کنند و در اینجا برخی از فعالیت‌های تعمیر و نگهداری معمولی که معمولاً در برنامه قرار می‌ دهیم آورده شده است تا درب‌ ها به خوبی کار کنند که شامل روغن کاری قطعات متحرک، مانند لولاها کلید حفظ عملکرد روان درب ها و جلوگیری از زنگ زدگی است. تمام قطعات متحرک فلزی را به طور منظم روغن کاری کنید، اما قطعات پلاستیکی روغن کاری نمی شوند. مسیرها نیز به صورت بصری بازرسی شده و مطمئن شوید که درب آزادانه حرکت می کند. زیرا آب و هوا در اطراف یک درب اتوماتیک برای اختلاف دما ایجاد می کند و اگر حتی زمانی که درب بسته است، متوجه کشیدگی درب شدید، احتمالاً نوار عایق بندی باید تعویض شود.