اپراتور درب اتوماتیک شیشه ای لابل LABEL

اپراتور درب اتوماتیک شیشه ای لابل LABEL

درب اتوماتیک شیشه ای لابل LABEL MARVEL 75
موتور : موتور ساخت شرکت لابل و محصول کشور ایتالیا
حداکثر وزن درب ها : برای درب تک لنگه کشویی Kg 100 و برای دو لنگه کشویی Kg 75 + 75
سرعت باز شدن : برای درب تک لنگه و دو لنگه کشویی m/s 0.6
سرعت بسته شدن : برای درب تک لنگه و دو لنگه کشویی m/s 0.5
ابعاد H*P : برای درب تک لنگه و دو لنگه کشویی mm150*120
زمان باز ماندن : برای درب تک لنگه و دو لنگه کشویی ، حداکثر ۲۰ ثانیه
دمای کاری : برای درب تک لنگه و دو لنگه کشویی از ۲۰- تا ۵۰+ درجه سانتی گراد
درجه استاندارد حفاظتی :IP22

اپراتور درب اتوماتیک شیشه ای لابل LABEL

موتور اپراتور درب اتوماتیک شیشه ای لابل LABEL : دارای موتور طراح دانکر ساخت کمپانی لابل ایتالیا و دارای سیستم encoder
مشخصات اپراتور درب اتوماتیک شیشه ای لابل LABEL جعبه کنترل : مدار فرمانی که در این مدل از اپراتور درب اتوماتیک شیشه ای(marvel75) استفاده شده کاملا هوشمند و دارای عیب یاب میکروپروسسوری و بدون نیاز به استاپلایزر(مدار الکترونیکی این سیستم به گونه ای طراحی شده است که به صورت خودکار از نواسانات برقی جلوگیری می کند) ، این مدل درب اتوماتیک از شارژر پیشرفته برای شارژ باطری پشتیبان یا باطری کارکرد بکار گرفته شده در سیستم استفاده می کند. سنسورهای چشمی سیستم : سنسورهای چشمی استفاده شده در اپراتور درب اتوماتیک شیشه ای لابل مدل marvel75 ساخت خود کمپانی LABEL ایتالیا می باشند و با تکنولوژی سنسورهای چشمی ماکروویو BEA بلژیک برابری می کنند.قطعات قابل افزایش (options) : باطری بکاپ ، قفل برقی، باطری کارکرد.

اپراتور درب اتوماتیک شیشه ای لابل LABEL نقشی حیاتی در عملکرد درب ایفا می کند و بدون اپراتور درب اتوماتیک شیشه ای لابل LABEL، تمام درب های یک ساختمان باید به صورت دستی باز شوند. همچنین یک درب اتوماتیک به شما امکان می دهد هنگام عبور از آن ها، تجربه ای بدون لمس دستگیره داشته باشید و اگر تا به حال از درب های اتوماتیک عبور کرده اید و دیده اید که با نزدیک شدن به آنها باز می شوند و مدت کوتاهی پس از عبور شما بسته می شوند، این به دلیل عملکرد یک اپراتور درب اتوماتیک است.

اپراتور درب اتوماتیک شیشه ای لابل LABEL دارای مکانیزم هایی است که درب های اتوماتیک را کنترل می کند. این بدان معنی است که اپراتور درب اتوماتیک شیشه ای لابل LABEL با حس کردن حرکت و بسته شدن درب کمی بعد عمل می کند و درب باز می شود . اپراتور درب اتوماتیک شیشه ای لابل LABEL برای استفاده یک درب معمولی نیست و گاهی برای درب های پارکینگ استفاده می شود.

عملکرد اپراتور درب اتوماتیک شیشه ای لابل LABEL بر روی درب اتوماتیک به شکلی است که در خروجی های اضطراری بسیار مورد استفاده قرار می گیرد. ساختمان ها، درب های اتوماتیک را در خروجی های بیرونی مرکز قرار می دهند و همچنین درب های اتوماتیک ورود و خروج افراد از ساختمان را سریع تر و آسان تر می کنند. اپراتور درب اتوماتیک شیشه ای لابل LABEL با دریافت سیگنال های الکتریکی کار می کند که به آن کمک می کند زمان باز شدن و بسته شدن درب را کنترل کند.

این سیگنال ها توسط یک محرک منتقل می شوند. بدون سیگنال الکتریکی، درب های اتوماتیک کار نمی کنند. کنترلرها، سنسور ها و اپراتور درب اتوماتیک شیشه ای لابل LABEL اتصال خاص خود را به منبع تغذیه دارد و توسط سیم به یکدیگر متصل می شود و گاهی تغییراتی در محرک ها وجود دارد که نحوه عملکرد اپراتور درب اتوماتیک شیشه ای لابل LABEL را تعیین می کند. البته درب های اتوماتیکی نیز وجود دارند که حول محور درب طراحی شده اند.

اپراتور درب اتوماتیک شیشه ای لابل LABEL شرکت ما بسیار با کیفیت ارائه می شود و از سنسور های حرکتی استفاده می کند. هر زمان که شخصی در فاصله مشخصی قرار می گیرد، درب باز می شود و اپراتوری دارد که از سیگنال هایی استفاده می کند که افراد ناآگاهانه آن را فعال می کنند. به همین ترتیب، اپراتور درب اتوماتیک شیشه ای لابل LABEL به شکلی است که به دکمه‌هایی نیاز دارد که افراد باید آن‌ها را فشار دهند تا به اپراتور بگویند درب را باز کند که مانند بعضی دکمه‌ ها در تولید درب‌ های خاص است.

بسیاری از افراد استدلال می کنند که اپراتور درب اتوماتیک شیشه ای لابل LABEL با سنسورهای حرکتی را نسبت به درب های معمولی ترجیح می دهند. با این همه، شرکت ما که انواع درب بازکن های اتوماتیک مورد استفاده در بیمارستان ها را تولید می کند به کیفیت اپراتور درب اتوماتیک شیشه ای لابل LABEL متعهد است و از بهترین و کارآمد ترین اپراتورهای درب اتوماتیک استفاده می کند.

شرکت ما به دلیل مهندسی استثنایی شهرت زیادی دارد که آن را به بهترین انتخاب برای مشاغلی تبدیل می کند که اپراتور درب اتوماتیک شیشه ای لابل LABEL را با بالاترین کیفیت نیاز دارند. شرکت ما به بیمارستان‌ها و سایر کسب‌وکارها اپراتور درب اتوماتیک شیشه ای لابل LABEL را ارائه می ‌کند تا دسترسی آسان را برای همه تضمین کند.

در حالی که اپراتور درب اتوماتیک شیشه ای لابل LABEL کاربران را ملزم به زدن دکمه برای باز کردن درب می‌ کند، در فضای داخلی بسیاری از بیمارستان‌ ها نیز استفاده می ‌شود، اپراتورهای درب اتوماتیک با سنسورهای حرکتی عمدتاً در ورودی‌ها، خروجی‌ها و غیره استفاده می ‌شوند. اپراتور درب اتوماتیک شیشه ای لابل LABEL به شکل تخصصی برای بیمارستان ها برای اطمینان از ایمنی دیگران در مواقع اضطراری ضروری است و آنها همچنین دسترسی آسان برای افراد دارای معلولیت یا شرایط پزشکی جدی را فراهم می کند.

اپراتور درب اتوماتیک شیشه ای لابل LABEL برای عملکرد بهتر درب اتوماتیک در خروجی ها و ورودی ها در نمای بیرونی ساختمان ها مورد نیاز است و درب های اتوماتیک معمولاً در ورودی های بیرونی استفاده می شوند تا اطمینان حاصل شود که درب ها به راحتی برای افراد ضعیف و ناتوان از جمله افراد دارای ویلچر قابل دسترسی هستند. بر طبق قوانین ، تمام ساختمان‌هایی که برای عموم باز است باید دسترسی آسان برای افراد دارای معلولیت را فراهم کنند و این بدان معنا است که ساختمان های عمومی به اپراتور درب اتوماتیک شیشه ای لابل LABEL نیاز دارند.

به این دلیل که باید ساختمان های عمومی مانند بیمارستان ها از اپراتورهای درب اتوماتیک استفاده کنند که استانداردهای تعیین شده را رعایت کنند و اپراتور درب اتوماتیک شیشه ای لابل LABEL این وظیفه را در استفاده افراد ضعیف و ناتوان به خوبی انجام می دهد. زیرا یک درب اتوماتیک دارای طراحی عالی برای خروج اضطراری است که باعث محبوبیت آنها می شود.