درب کشویی اتوماتیک اسلایدینگ درما DORMA

درب کشویی اتوماتیک اسلایدینگ درما DORMA

درب کشویی اتوماتیک اسلایدینگ درما DORMA با کاربری قابل انعطاف و طراحی ماژولی به همراه سیستمی محرک برای درب های تا وزن 2*85 کیلوگرم است و با استفاده از جدیدترین قطعات مکانیکی و اجزاای الکترونیکی قابل اطمینان در جهان ارائه گردیده است .

درب کشویی اتوماتیک اسلایدینگ درما DORMA که اخیرا طراحی شده است آزمون های صنعتی مختلفی را گذرانده است اپراتور Es200Easy شامل عملکردی ارزشمند و با کیفیت عالی که به دلیل کارکرد پایدار ، نصب آسان و نگهداری راحت آن به طور گسترده برای درب هایی با کاربرد مختلف به کار می رود میکروپروسسور دستگاه عملکرد پایدار قابل انعطاف آن را تضمین می کند.

درب کشویی اتوماتیک اسلایدینگ درما مدل DORMA TST

درهای کم عرض که به صورت عریض باز می شونداگر دری لازم دارید که به صورت عریض باز شود ولی جای کافی برای نصب آن ندارید، DORMA TST به شما راه حل انعطاف پذیری را که به دنبالش بوده اید ارائه می دهد.همانند تمامی درهای اتوماتیک DORMA ، درب کشویی اتوماتیک اسلایدینگ درما DORMA بسیار قابل اطمینان بوده و با توجه کامل به امنیت و راحتی مصرف کننده طراحی شده است.

درب کشویی اتوماتیک اسلایدینگ درما DORMA در مدل های مختلف استاندارد و اپتیکال ساخته شده اند و با خصوصیت های گوناگونی که دارند براحتی پاسخگوی گسترده ای از نیازهای مشتری در مورد استفاده، شکل ظاهری و عایق حرارتی می باشند. دستگاه میکروپروسسور کنترل کننده هوشمند حرکت روان در و ضریب اطمینان بالا را تضمین می کند.

بعلاوه درب کشویی اتوماتیک اسلایدینگ درما DORMA در کنار یک سنسور جانبی فعالیت می کند تا حضور افراد در جلوی درب را تشخیص داده و بدین ترتیب سطح امنیت بالاتری را فراهم سازد.