موتور دانکر درب اتوماتیک تورمکس TORMAX 2101

موتور دانکر درب اتوماتیک تورمکس TORMAX 2101

موتور دانکر درب اتوماتیک تورمکس TORMAX 2101

فروش موتور دانکر درب اتوماتیک تورمکس TORMAX 2101 با قیمت تجاری

یکی از تولید کنندگان موتور درب اتوماتیک که در ایران محصولات آن پرفروش و محبوب است برند دانکر است. شرکت دانکر یک برند آلمانی با بیش از 70 سال سابقه است که محصولات متنوعی نظیر انواع موتور DC براش، موتور DC براشلس، گیربکس سیاره ای، گیربکس حلزونی و انکودر در خطوط تولید تمام اتوماتیک آن تولید میشود. مقر اصلی این شرکت در Bonndorfim Schwarzwald آلمان قرار دارد همچنین این شرکت دارای شعبه هایی در Subotica صربستان و Mount Prospect آمریکا است.

امکانات موتور دانکر درب اتوماتیک تورمکس TORMAX 2101

از ویژگی های موتور دانکر درب اتوماتیک می توان به بی صدا بودن آن اشاره کرد. موتور دانکر درب اتوماتیک بدون ذغال است. به همین علت می توان گفت طول عمر بالایی دارد. موتور دانکر درب اتوماتیک باید توانایی تحمل وزن درب و قدرت و نیروی لازم را متناسب با درب داشته باشد. موتور دانکر درب اتوماتیک تورمکس TORMAX 2101 به علت ویژگی های خود، در صنعت درب اتوماتیک شیشه ای بسیار کاربرد دارد. این موتور ها دارای طراحی هوشمند هستند. از مشخصات فنی موتور دانکر درب اتوماتیک تورمکس TORMAX 2101 میتوان به متریال گیربکس آن که آهن یا برنز است اشاره کرد.

کیفیت، تکنولوژی بالا و به روز از دلایل انتخاب موتور دانکر درب اتوماتیک تورمکس TORMAX 2101 توسط برند های معروف تولید درب اتوماتیک است. طول عمر موتور دانکر درب اتوماتیک تورمکس TORMAX 2101 می تواند یکی از دلایل انتخاب این موتور باشد. همچنین کیفیت و کارایی این موتور بسیار بالاست.

برای خرید یا مشاوره درباره موتور دانکر درب اتوماتیک تورمکس TORMAX 2101 با کارشناسان شرکت درب اتوماتیک الماس در تماس بگیرید.