مرکز درب اتوماتیک در جردن تهران

مرکز درب اتوماتیک در جردن تهران

تعمیرات درب اتوماتیک، باید توسط افراد حرفه ای و آموزش دیده انجام شود تا آسیبی به درب اتوماتیک نرساند. در صورتی که مشکلی برای درب اتوماتیک پیش آمد، یا نیاز به تعویض قطعه ای داشتید به شما پیشنهاد می کنیم که به هیچ عنوان سر خود دست به عمل نزنید و پیش از اقدام با یکی از کارشناسان این حوزه تماس بگیرید. مرکز درب اتوماتیک در جردن تهران، با ارائه بهترین خدمات تعمیر درب اتوماتیک می تواند به شما در این رابطه کمک کند.

در مواقع زیر می توانید به مرکز درب اتوماتیک در جردن تهران مراجعه کنید.

– نیاز به تعمیر درب اتوماتیک شیشه ای
– نیاز به تعمیر جک درب پارکینگ
– نیاز به تعمیر جک درب اتوماتیک
– نیاز به تعمیر درب کرکره ای اتوماتیک
– نیاز به تعمیر ریموت درب اتوماتیک

دو نوع درب اتوماتیک وجود دارد که خدمات هر دو نوع این درب ها را می توانید از مرکز درب اتوماتیک در جردن تهران دریافت کنید.

– درب اتوماتیک پارکینگی
– درب اتوماتیک شیشه ای

هر یک از درب های پارکینگی، خود دارای انواع مختلف هیدرولیکی، پنوماتیک و گیربکسی هستند. اگر به فکر خرید درب اتوماتیک هستید و نمی دانید که کدام یک از انواع درب اتوماتیک برای شما مناسب تر است، بهترین کاری که می توانید انجام دهید مشاوره گرفتن از کارشناسان درب اتوماتیک است.
با تماس با مرکز درب اتوماتیک در جردن تهران می توانید بی هیچ هزینه ای این مشاوره را دریافت نمایید.

همچنین نصب درست درب اتوماتیک جزو مواردی است که می تواند روی طول عمر درب اتوماتیک تاثیر بسزایی داشته باشد. مرکز درب اتوماتیک در جردن تهران، علاوه بر ارائه خدمات مربوط به تعمیرات و خرید درب اتوماتیک، دارای نیرو های آموزش دیده برای نصب درب اتوماتیک نیز هست.

درب های اتوماتیک، از قسمت های مختلفی تشکیل شده اند.

– تابلوی فرمان
– مولد درب اتوماتیک
– میکروسوئیچ
– فلاشر
– چشمی
– ریموت
– و …

هنگام خراب شدن درب اتوماتیک و ایجاد اختلال در عملکرد آن، تشخیص درست علت درست کار نکردن درب یکی از مهم ترین اقدامات تعمیر کار است. در صورتی که تعمیر کار، تجربه و مهارت کافی برای تشخیص درست را نداشته باشد، ممکن است باعث شود آسیب های بیش تری نیز به درب وارد شود.
برای کمک گرفتن از حرفه ای ترین تعمیرکاران و نصابان درب اتوماتیک، با مرکز درب اتوماتیک در جردن تهران تماس بگیرید.