درب اتوماتیک کشویی هالوکس Holux X3

درب اتوماتیک کشویی هالوکس Holux X3

درب اتوماتیک کشویی هالوکس مدل Holux X3 یک انتخاب عالی برای مکان هایی است که درب های متوسط با شیشه معمولی انجام می شود.
درب اتوماتیک کشویی هالوکس Holux X3 موتور قدرتمند خود را به راحتی با سرعت بالا برای زمان نامحدود مدیریت می کند. این دوام را تضمین می کند و حداکثر بهره وری را ترویج می دهد. درب اتوماتیک کشویی هالوکس Holux X3 سری DC موتور مسطح عمل می کند به طوری هموار است که سر و صدا آنها به معنای واقعی کلمه مانند تقریبا نامفهوم زمزمه!

مشخصات فنی درب اتوماتیک کشویی هالوکس Holux X3

مشخصات فنی  درب اتوماتیک کشویی هالوکس مدل  Holux X3
 Holux X3
operator height ۱۲۰ mm
operator depth ۱۵۰ mm
gear motor power ۵۰W
max. Leaf weight ۱ x 150 kg / 2 x 100 kg
track profile Detachable aluminum
input power ۲۳۰V AC +-10%, 50/60 Hz
hold-open time (adjustable) ۰ – ۳۰ s
opening speed (adjustable) ۱۰۰ – ۵۵۰ mm/s
closing Speed (adjustable) ۱۰۰ – ۵۰۰ mm/s
ambient temperature -۱۵ to +50°C
protection class IP20

درب اتوماتیک کشویی هالوکس Holux X3

در گذشته اگر به فروشگاه، مغازه، بیمارستان، ورودی هتل ها و رستوران ها می رفتیم نیاز بود که با دست درب را باز کنیم و این مسئله برای همه ما پیش آمده است که درب را در جهت مخالف باز کنیم و ببینیم که جهت باز شدن درب مورد نظر مخالف جهت نیروی وارد شده توسط دست ماست و از طرفی دست زدن به درب بیمارستان ها و حتی مکان های دیگر پر از آلودگی و انتقال بیماری های مختلف بود.

فروش درب اتوماتیک کشویی هالوکس Holux X3 با هزینه و قیمت ارزان

به همین جهت امروزه دیگر از درب های کشویی استفاده نمی شود بلکه مدل درب های کشویی به درب شیشه ای هوشمند تبدیل شده اند. درب اتوماتیک شیشه ای باعث می شود که ما دیگر هنگام ورود به هر یک از مکان های عمومی نیازی نیست که دستگیره درب را با دست گرفته و باعث باز شدن آن شویم بلکه امروزه توسط برق و سنسور های چشمی درب ها به شکل اتوماتیک باز می شوند بدون این که ما دخالتی در باز شدن آن ها داشته باشیم. یکی از مدل های درب های شیشه ای اتوماتیک ،درب شیشه اتوماتیک هالوکس است.

خرید اینترنتی درب اتوماتیک کشویی هالوکس Holux X3 در تهران و کشور

قیمت درب شیشه ای اتوماتیک نسبت به کارایی و جنس با کیفیتی که دارد بسیار کم است و نسبت به ان قیمتی که شما انتظارش را دارید کمتر است. اما با این‌ وجود پیشنهاد ما این است که شما خرید درب شیشه ای اتوماتیک از فروشگاه و کمپانی ای انجام دهید که بسیار معتبر بوده و سابقه بالایی در تولید درب هوشمند دارد به همین جهت ما به شما کمپانی معتبر خود یعنی بی ام‌اس صنعت را پیشنهاد میکنیم که با کمترین قیمت و بهترین خدمات درب های هوشمند را با گارانتی به شما ارائه می دهیم.

اجزای چشمی و درب اتوماتیک کشویی هالوکس Holux X3

فروش درب اتوماتیک شیشه ای هالوکس holux در حالت اسلایدینگ دارای ۴ لت است که دو لت آن متحرک و دو لت دیگر ثابت هستند. شما می توانید از یک لت متحرک و در حالت بعدی می توانید بدون لت ثابت درب ها را سفارش دهید. اپراتور قسمتی از درب های شیشه ای است که از یک سمت دارای غلتکی شبیه به هنگر و موتور محسوس و هم چنین تسمه است. درب ها توسط تسمه می چرخند و باز و بسته می شوند. بهتر است بدانید که لت متحرک درب ها از روی زمین فاصله یک سانتی متری دارد و هیچ تماسی با سطح ندارد. در پشت اپراتور کاور پشتی که جنبه پوشش و زیبایی دارد و در روی آن کاور رویی قرار دارد. روی کاور سنسور های پرده ای وجود دارد که به تشخیص افراد برای باز و بسته شدن درب هوشمند برقی کمک می کند‌.