انواع شیشه درب اتوماتیک

انواع شیشه درب اتوماتیک

انواع شیشه درب اتوماتیک ساده، رنگی، رفلکس، سکوریت، لمینیت، مشجر و سند بلاست

شیشه درب اتوماتیک ساده: شیشه بی رنگ بوده و از هر سه نوع ۴+۴ و ۴+۶ و ۶+۶ از آن در بازار موجود است.

شیشه درب اتوماتیک رنگی : این نوع شیشه ها از یک جداره شیشه ساده و یک جداره شیشه رنگی تشکیل شده اند . از این نوع شیشه فقط نوع ۴+۴ و ۴+۶ وجود دارد و نوع ۶+۶ به دلیل قیمت بالای شیشه رنگی ۶ میل وجود ندارد .

شیشه درب اتوماتیک رفلکس : این نوع شیشه همانند شیشه های رنگی بوده و نوع ۴+۴ و ۴+۶ آن وجود دارد و رنگ های سبز، آبی، برنز، نقره ای و طلایی آن موجود است .

تفاوت شیشه های شیشه درب اتوماتیک رنگی و شیشه درب اتوماتیک رفلکس در میزان دید فضای داخل ساختمان است . در شیشه های رفلکس در روز از بیرون دید به داخل ساختمان نداریم ، اما در شب کاملا برعکس است .

شیشه درب اتوماتیک سکوریت : این نوع از شیشه مناسب فضاهایی است که ابعاد شیشه ثابت آن از حد معمول بیشتر بوده و یا پنجره در جایی قرار دارد که شکستن شیشه آن خطرآفرین خواهد بود .

این نوع شیشه درب اتوماتیک را پس از گرمای بسیار بالا بلافاصله سرد می کنند . پس از این فرآیند در داخل شیشه ترک های ریزی ایجاد خواهد شد که باعث می شود تا شیشه هنگام شکسته شدن به تکه های بسیار ریز تبدیل شود و از میزان خطرزایی آن کاسته شود.

شیشه درب اتوماتیک لمینیت : این نوع شیشه همانند شیشه سکوریت بوده با این تفاوت که مثل شیشه جلوی اتومبیل پس از شکسته شدن خرد نشده و بصورت یک تکه ترک برمی دارد و تکه تکه نمی شود.

شیشه درب اتوماتیک مشجر و سند بلاست: شیشه مشجر و سند بلاست کاملا مات بوده و طرف دوم به هیچوجه قابل مشاهده نیست . شیشه درب اتوماتیک مشجر بیشتر برای سرویس ها و سند بلاست برای مکان های اداری خاص کاربرد دارد