نصب درب اتوماتیک فولدینگ

نصب درب اتوماتیک فولدینگ

نصب درب اتوماتیک فولدینگ در واقع نصب سیستم با ویژگی های درب تاشو اتوماتیک است و درب را می توان برای صرفه جویی در فضا و به حداکثر رساندن عرض بازشو تا کرد و با استفاده از فن آوری ، درب فورا متوقف می شود و برای اطمینان از ایمنی هنگام برخورد با مانع باز می شود. نصب درب اتوماتیک فولدینگ به همراه ریل آلیاژ آلومینیوم ضخیم شده است و نصب درب اتوماتیک فولدینگ سریع و نگهداری آسان است که فن آوری مانع می تواند از آسیب جلوگیری کند. ویژگی های نصب درب اتوماتیک فولدینگ با آلیاژ آلومینیوم شیشه سکوریت بسیار اهمیت دارد که هدایت شده توسط یک سیستم دو واحدی، مناسب برای سنسورهای مختلف است. نصب درب اتوماتیک فولدینگ با ویژگی آرام، ایمن، انعطاف پذیر، زیبا و محکم است. در یک فضای باریک، زمانی که در بسته می شود، درگاه باریک ناگهان باز می شود. نصب درب اتوماتیک فولدینگ راهی برای نشان دادن این به همه کسانی است که تمایل به بازدید از محل کسب و کار شما دارند و آگاه هستید که درب های دستی در واقع می توانند به عنوان یک مانع برای معلولین یا افراد مسن عمل کنند.

در پاسخ به این، قوانین و مقررات نصب درب اتوماتیک فولدینگ وجود دارد که کسب و کارها را ملزم می کند بدون توجه به توانایی های فیزیکی به همه خدمات مناسب ارائه دهند و رعایت این مقررات و نشان دادن علاقه کسب و کارتان به فراهم کردن محیطی امن و سازگار می کند. باز و بسته شدن پس از نصب درب اتوماتیک فولدینگ می تواند فضای دسترسی راحت را فراهم کند و به فضای ذخیره سازی درب نیازی ندارید و بهترین باز شدن درب را در فضای محدود دریافت کنید که نصب درب اتوماتیک فولدینگ در مناطق تجاری، صنعتی و خرده فروشی مفید است که برای درهای با فضای محدود برای قرار دادن چرخش یا درب به تاشو کاملا ایده آل است. اغلب، نصب درب اتوماتیک فولدینگ را در جهت صرفه جویی در فضا انجام می دهند زیرا حداقل بازشو اشغال شده و عمق آن بسیار کم است. نصب درب اتوماتیک فولدینگ برای راهروها و در فضای محدود مناسب است. درب اتوماتیک فولدینگ در مدل های 2 و 4 لنگه یافت می شود که همچنین می‌توان آن را برای ایجاد تناسب کامل سفارشی کرد و در انواع روکش‌ها موجود است.

نصب درب اتوماتیک فولدینگ در مناطقی با فضای محدود مانند راهروها یا هر جا که دهانه باریکی دارید ایده آل هستند و این به طور فزاینده ای توسط اماکن تجاری استفاده می شود تا یک ورودی خودکار ایمن برای برآوردن نیازها فراهم کند. جایی که درهای موجود قرار دارند؛ نصب درب اتوماتیک فولدینگ را می‌ توان برای جایگزینی درب‌های دستی قدیمی یا آسیب دیده به راحتی عرضه کرد و می ‌توان آن‌ها را در یک باز یا روی درب موجود نصب کرد و مشابه درب های اتوماتیک کشویی، نصب درب اتوماتیک فولدینگ دارای سیستم پشتیبان باتری هستند که در صورت قطع برق یا فعال شدن اعلام حریق منجر به باز شدن درب ها می شود و در صورت نیاز می توان آن را با یک سیستم شکست کامل عرضه کرد و ویژگی ها و مزایای نصب درب اتوماتیک فولدینگ شامل بدون نوسان بیرونی، ایده آل برای دهانه های باریک، حداقل فضای مورد نیاز، عملیات بی صدا، اقتصادی و قابل اعتماد، سیستم ایمنی جامع، تشخیص خودکار موانع، در مدل های دو و چهار برگ موجود است، مناسب برای خروج اضطراری و راه های فرار است و می تواند با طیف گسترده ای از دستگاه های فعال سازی و ایمنی ارتباط برقرار کند.

نصب درب اتوماتیک فولدینگ ما علاوه بر تاسیسات جدید، تعمیر و نگهداری کامل درب های اتوماتیک فولدینگ و سایر درب های اتوماتیک را مطابق با استاندارد انجام می شود و ایمنی در نصب درب اتوماتیک فولدینگ برای استفاده عابران پیاده مسئولیت مالک، مدیر ساختمان را برای اطمینان از استفاده ایمن از راه حل های درب اتوماتیک خود قرار می دهد و در طول گارانتی نصب درب اتوماتیک فولدینگ، مالک باید وضعیت عملیاتی و کنترل درب های اتوماتیک را مطابق با الزامات بررسی کند که برای اطلاعات بیشتر در مورد نصب درب اتوماتیک فولدینگ می توانید با ما تماس بگیرید. امروز با ما تماس بگیرید تا مشاوره تخصصی دریافت کنید یا درخواست بررسی رایگان و پیشنهاد قیمت برای نصب درب اتوماتیک فولدینگ خود کنید. زیرا نصب درب اتوماتیک فولدینگ بدون خطوط ایمنی مناسب می تواند منجر به مشکلات مربوط به مسئولیت کسب و کار شما شود.

شما در هنگام نصب درب اتوماتیک فولدینگ به نشانه های نیاز دارید که به وضوح ترافیک مورد نظر را نشان دهد و شما همچنین می خواهید علامت هایی را نشان دهید که به وضوح نشان می دهد که در کجا باز می شود تا کسی در این منطقه بایستد و نصب درب اتوماتیک فولدینگ باید برای اطمینان از اینکه به درستی کار می کنند و با قوانین ایمنی و بهداشتی که محل کار شما را تعدیل می کند مطابقت دارند، سرویس شوند. به عبارت ساده تر، این نصب درب اتوماتیک فولدینگ نیاز به سرویس دارند تا اطمینان حاصل شود که به درستی کار می کنند و برای مشتریان، کارمندان و سایر کاربران ایمن و موثر هستند. کسب و کار شما ممکن است مسئول هر گونه آسیب یا سختی ناشی از عملکرد نامناسب درب اتوماتیک باشد. از کسب و کارها می توان به خاطر این حوادث شکایت کرد و شما نمی خواهید این اتفاق برای شما بیفتد. به همین دلیل است که باید از توصیه‌های نصب درب اتوماتیک فولدینگ و نگهداری ما در بالا پیروی کنید و از یک برنامه خدمات پیروی کنید تا اطمینان حاصل کنید که مشکلاتی که نیاز به رسیدگی دارند برطرف کنید.

نصب درب اتوماتیک فولدینگ شما به شکل درست به عوامل زیادی بستگی دارد که آیا به تعمیرات گسترده نیاز دارید یا اینکه مشکل جزئی است که همانطور که گفته شد، بازرسی منظم درب ها پس از نصب درب اتوماتیک فولدینگ، معمولا در دراز مدت باعث صرفه جویی در هزینه شما می شود و یک متخصص می تواند هر راه حل سریع احتمالی را قبل از اینکه به مشکلات جدی تبدیل شود، شناسایی کند که ما اخیراً بررسی انجام دادیم که نشان داد قراردادهای خدماتی برای درب‌های اتوماتیک در واقع می‌تواند در کسب و کار شما تا 25 درصد صرفه جویی کند و یک تماس معمولی خدمات نصب درب اتوماتیک فولدینگ برای شما هزینه کمی دارد، اما به طور بالقوه می تواند مقدار زیادی در تعمیرات شما صرفه جویی کند و علاوه بر این، اگر متعهد به برنامه بازرسی معمولی باشید، متخصصان تعمیر و نگهداری تخفیف هایی را به شما ارائه می دهند که مطابق با توصیه‌های ما در بالا، توصیه می‌کنیم که پس از نصب درب اتوماتیک فولدینگ، درب‌های اتوماتیک خود را حداقل هر شش ماه یک‌بار بازرسی و سرویس کنید، و اگر از درب شما استفاده سنگینی می‌شود، بیشتر استفاده کنید.

نصب درب اتوماتیک فولدینگ ممکن است به صورت یک درب یا شاید به صورت جفت باشند و اینها را می توان در پیکربندی های مختلفی انجام داد، مانند اینکه هر دو درب در یک جهت حرکت کنند یا در جهت مخالف حرکت کنند. این درجه از سفارشی سازی نصب درب اتوماتیک فولدینگ ممکن است یک مزیت بزرگ برای کنترل جریان ایمن و کارآمد ترافیک باشد و درب های اتوماتیک کشویی از پانل های درب تخت تشکیل شده اند که به صورت افقی و خطی کشویی می شوند. نصب درب اتوماتیک فولدینگ می توانند در پیکربندی ها یا سبک های مختلفی ارائه شوند و درب های اتوماتیک به صورت دو یا چند پانل مختلف عرضه می شوند. یک پانل تاب می خورد، در حالی که پانل دیگر به داخل می لغزد و ورودی را باز می کند و هر نصب درب اتوماتیک فولدینگ دارای تشک‌های حسگر یا کنترلی است که به‌عنوان وسیله‌ای برای کنترل باز و بسته شدن در هنگام نزدیک شدن به مشتری، استفاده می‌شود که نصب درب اتوماتیک فولدینگ نیز شامل نوعی علائم ایمنی با دستورالعمل های ایمنی لازم خواهند بود.