قیمت اپراتور درب اتوماتیک شیشه ای

قیمت اپراتور درب اتوماتیک شیشه ای

اپراتور های مناسب برای درب اتوماتیک کشویی معمولا برای اماکن مسکونی مورد استفاده قرار می گیرند. از این اپراتور ها می توان در آسانسور ها نیز استفاده نمود.

عوامل موثر در قیمت اپراتور درب اتوماتیک شیشه ای

رویکرد حسگر دار: این درب های اتوماتیک زمانی شروع به فعالیت می کنند که کسی را نزدیک درب حس کنند.
کنترل دستی: این اپراتور درب اتوماتیک زمانی که توسط یک سیستم کنترل به آن دستور داده می شود باز می شود.
دکمه فشاری: این درب های اتوماتیک با فشردن یک دکمه توسط کاربر باز می شوند.
خودکار: درب های خودکار همچون آسانسور ها هستند و بدون نیاز به هیچ حرکت یا عمل به صورت خود به خود باز می شوند.

خرید اپراتور درب شیشه ای

آتادور با ارائه با کیفیت ترین اپراتور های درب شیشه ای خیال شما را از نصب و راه اندازی انواع درب های اتوماتیک شیشه ای آسوده خواهد کرد. در صورتی که تصمیم به تهیه اپراتور درب شیشه ای اتوماتیک دارید، جهت مشاوره و خرید و اطلاع از قیمت اپراتور درب اتوماتیک شیشه ای با کارشناسان ما تماس حاصل نمائید.

اپراتور درب اتوماتیک شیشه ای کشویی KTH-TH3

قیمت اپراتور درب اتوماتیک شیشه ای مدل KTH-TH3 :این اپراتور قابلیت استفاده هم برای یک درب و هم برای دو درب می باشد. علاوه بر آن به دلیل استفاده نکردن از زغال، می تواند بدون هیچ گونه محدودیتی کار کند. این اپراتور می تواند با تشخیص حرکت، در میانه راه از ادامه ی هر حرکتی باز ایستد.

معمولا اپراتور های مدل KTH-TH 3 به صورت روکار نصب می شوند. نوع استفاده بر روی تک درب این اپراتور قابلیت آن را دارد که وزنی معادل 150 کیلو گرم را تحمل کرده و به حرکت در بیاورد. اما زمانی که بر روی دو درب استفاده می شود، قابلیت آن را دارد که وزنی معادل 130 کیلو گرم را تحمل نماید.

اپراتور شیشه ای سسامو Light Millennium

قیمت اپراتور درب اتوماتیک شیشه ای مدل سسامو : این اپراتور نیز همچون دیگر اپراتور ها دارای موتور دانکر آلمان می باشد و در دو مدل دولنگه و تک لنگه موجود است. مدل دو لنگه ی ان وزنی معادل 80+80 کیلو گرم را تحمل می کند و مدل تک لنگه ی ان وزنی معادل 120 کیلو گرم را متحمل می شود .

مقرون به صرفه ترین قیمت اپراتور درب اتوماتیک شیشه ای در الماس در

برای خرید و اطلاع از قیمت اپراتور درب اتوماتیک شیشه ای باید به شرکتهایی مراجعه نمایید که قابل اطمینان باشند زیرا این دسته درب ها و ب طور کلی درب های اتوماتیک از تجهیزات و درب های وارداتی هستند که یک فرد معمولی نمیتواند تشخیص دهد که آیا این درب و قطعات به کار رفته در آن اورجینال هستند یا خیر و ممکن است قطعاتی در ساخت آن مورد استفاده قرار گرفته باشد که تقلبی بوده و از کیفیت پایینی برخوردار باشند. برای خرید و اطلاع از قیمت اپراتور درب اتوماتیک شیشه ای میتوانید با اطمینان خاطر کامل بهتر است و پیشنهاد میشود تا از الماس در از معتبرترین مجموعه های تولید و اجرای درب های اتوماتیک را انتخاب نمایید.