قیمت درب اتوماتیک

قیمت درب اتوماتیک

مشخص شدن قیمت درب اتوماتیک به عوامل زیر بستگی دارد:

مدل های مختلف درب شیشه ای اتوماتیک بسته به برند اُپراتور مورد نظر (کشور و شرکت تولید کننده) دارد.
نوع فریم شیشه های درب اتوماتیک، پهنای دهنه درب اتوماتیک و مواردی دیگر بر قیمت درب اتوماتیک تاثیر گذار است.
ابعاد، میزان متراژ شیشه مورد استفاده، داشتن شکل ظاهری منتظم و یا منحنی قیمت درب اتوماتیک شما متغیر است.
تغییر در ابعاد استاندارد درب اتوماتیک بر نوع موتور و میزان قدرت آن تأثیرگذار است.
ایجاد طرح بر روی شیشه که می تواند طرح های متفاوت از جمله لوگوی تجاری شما را شامل می شود.
رنگهای متنوع شیشه سکوریت نصب شده نیز به نوبه خود بر قیمت درب اتوماتیک تأثیرگذار است.

عوامل موثر بر قیمت درب اتوماتیک

قیمت درب اتوماتیک بر چه اساسی تعیین می ‌شود و چه فاکتورهایی روی هزینه نصب و راه‌ اندازی یک درب اتوماتیک یا برقی نقش دارند؟ واقعیت این است که این درب‌ ها یک وسیله مکانیکی با سخت‌افزارهای فیزیکی، ساختار، ابعاد، کیفیت، اجزای سازنده، کاربرد و افزونه‌های متصل متنوع و گوناگون هستند که هرکدام از این متغیرها می‌ توانند قیمت درب اتوماتیک را بالا یا پایین ببرند. همچنین سفارشی ‌سازی این محصول و اختصاصی‌ شدن آن برای اندازه‌ها و با متریال ‌های مختلف یعنی احتمالا نمی ‌توانید یک قیمت واحد برای آن‌ها پیدا کنید، چون معمولا هم به‌صورت پیش‌ ساخته و سری‌سازی تولید و عرضه نمی‌ شوند. منتها قطعات الکترونیکی و مکانیکی محصول از مهم ترین عوامل موثر بر قیمت درب اتوماتیک هستند و از چشمی درب خودکار شما گرفته تا قفل ‌برقی، باتری، استابلایزر یا منبع تغذیه و مرکز کنترل همه روی قیمت نهایی کاری که تحویل می‌گیرد تاثیر خواهند گذاشت.

قیمت اپراتور درب اتوماتیک

تاثیر گذارترین مورد در قیمت درب اتوماتیک ، در واقع همان اپراتور آن است.تنوع برندها و انواع تقلبی و اوریجینال برندهای معروف به حدی زیاد است که اختلاف قیمت بین اپراتورها بسیار زیاد است.

نوع موتور درب اتوماتیک موثر در قیمت درب اتوماتیک

یکی از برترین برندهای تولید کننده موتور درب اتوماتیک شیشه ای، برند Dunker آلمان می باشد.برای درب های پرتردد توصیه می شود حتماً این نوع موتور انتخاب شود. البته این موتور و پکیج همراه آن قیمت درب اتوماتیک را بسیار بالا می برد ولی اگر به دنبال کیفیت فوق العاده هستیم باید بهای آن را نیز بپردازیم.لازم است بدانیم که موتور dunker شامل یک پکیج شامل موتور، گیربکس و انکودر است.

ابعاد درب اتوماتیک

اینکه قیمت درب اتوماتیک شما با توجه به اندازه آن متغیر باشد کاملا منطقی است چرا که اندازه قطعاتی که در آن به کار رفته متفاوت است مثلا تیغه های کرکره برقی بر اساس اندازه شان قیمت های متفاوتی دارند. فاکتور دیگری که در اندازه درب اتوماتیک بر میزان قیمت درب اتوماتیک تاثیر می گذارد نوع موتور الکتریکی برای باز و بسته کردن درب می باشد چرا که درب هایی با وزن های متفاوت نیاز به نصب موتورهای متفاوتی دارند.

قیمت انواع درب اتوماتیک

• قیمت درب اتوماتیک کشویی (اسلایدینگ)

درب شیشه ای اتوماتیک کشویی یا اسلایدینگ به دلیل عملکرد ساده و کشویی خطی که دارد پر کاربردترین و پر طرفدارترین نوع درب شیشه ای اتوماتیک است. این درب های اتوماتیک شیشه ای در ورودی‌ های مکانهای بسیاري از جمله هتلها ، بیمارستانها، رستورانها، ادارات، مجتمعهای مسکونی، فروشگاه‌ها و … مورد استفاده قرار میگیرد.

• قیمت درب اتوماتیک تلسکوپی

عملکرد درب شیشه ای اتوماتیک تلسکوپی مانند درب اسلایدینگ است با این تفاوت که نسبت به مکانی که نصب میشود بازشوی بیشتری از درب اسلایدینگ میدهد و در مکانهایی مورد استفاده قرار میگیرد که به جهت محدودیت فضا امکان ایجاد بازشوی بیشتری توسط درب اسلایدینگ نیست. در سیستم درب شیشه ای اتوماتیک تلسکوپی به ازای هر لنگه ی ثابت دو لنگه ی متحرک وجود دارد و این دو لنگه بر روی لنگه ثابت جمع و باز میشود.

• قیمت درب اتوماتیک منحنی

از لحاظ کارکرد همانند درب اتوماتیک اسلایدینگ است با این تفاوت که این نوع درب به شکل منحنی ساخته شده و بر روی یک مسیر تقریبا نیم دایره‌ای حرکت میکند. این نوع سیستم با توجه به معماری خاصی که در برخی ساختمانها انجام گرفته مورد استفاده قرار میگیرد. مثل اینکه ساختمانی از نظر ظاهر دارای ترکیبی منحنی شکل باشد.

• قیمت درب اتوماتیک آکاردئونی

برخی از ورودیها به جهت کم عرض و کم فضا بودن، مناسب برای هیچ نوعی از درب اتوماتیک نیست و در عین حال به جهت جلوگیری از اتلاف انرژی باید مجهز به درب اتوماتیک شود. در چنین مواقعی دربهای شیشه ای اتوماتیک آکاردئونی یا فولدینگ میتواند مشکل را حل کند و در چنین فضای کمی تقریبا 80 درصد بازشوی مفید ایجاد نماید.

• قیمت درب اتوماتیک لولایی

درب شیشه ای اتوماتیک لولایی قابل نصب بر روی انواع مختلف دربهای لولایی یک لنگه و دو لنگه بدون تغییر در ساختمان است و در مکانهایی که با کمبود فضا مواجه هستند قابل استفاده است.