درب اتوماتیک چرخشی

درب اتوماتیک چرخشی

درب اتوماتیک چرخشی معروف به درب های اتوماتیک دایره ای است که بسته به کاربرد می توان آن را به صورت دایره کامل، نیم دایره یا قوس، مقعر و محدب ترجیح داد و درب اتوماتیک چرخشی، آزادی نا محدودی را در نماهای منحنی یا طرح های درب چرخشی به شما ارائه می دهند و امکان تولید کاربردهای مقعر، محدب یا دایره ای کامل در هر شعاع مورد نیاز شما وجود دارد. به لطف سنسورهای ایمنی درب اتوماتیک چرخشی فعال عمودی که در داخل مکانیزم پنهان شده اند، کل ناحیه حرکتی پنل ها ایمن شده است و مانند تمام مدل های درب اتوماتیک چرخشی یک محصول منحصر به فرد است که با سطوح بالایی از دوام و نگرانی های زیبایی ساخته شده است.

در ساختار درب اتوماتیک چرخشی بسته به درخواست شما، طیف گسترده ای از پوشش های سطحی مانند پوشش پودری الکترو استاتیک، تکنیک های رنگ آمیزی آنودایز یا فولاد ضد زنگ در استانداردهای درب اتوماتیک چرخشی را می توان روی آن اعمال کرد که شیشه های ایمنی لمینت یا شیشه سکوریت شده را می توان به عنوان پرکننده پنل استفاده کرد.

البته کاربردهای درب اتوماتیک چرخشی به شکلی است زیرا آن ها درب هایی هستند که به اندازه شکاف یک به یک تکمیل می شوند و شکاف های باقی مانده در نماها را با شعاع زیاد تکمیل می کنند و امکان اعمال در هر دو جهت یا تک جهتی، ثابت یا پویا وجود دارد و درب اتوماتیک چرخشی که می توانند به عنوان مکمل نمای منحنی یا ایجاد ورودی مقعر یا محدب در نمای مسطح مورد استفاده قرار گیرند، می توانند در شعاع های مختلف ساخته شوند و امکانات راه حلی غنی را ارائه دهند.

در سازه‌ای مناسب برای استفاده در ساختمان‌هایی با تردد عابر پیاده بالا، درب اتوماتیک چرخشی با پایه درب‌های دوتایی، سازه سقف تقریباً در هر ساختمانی با یک درگاه عریض در کل پنل های ثابت و پویا یک راه‌حل زیبا شناختی کامل دارد که درب اتوماتیک چرخشی از درب های اتوماتیک استثنایی به ویژه مناسب برای همه مکان های عمومی با ترافیک سنگین است که با طراحی دقیق، درب اتوماتیک چرخشی، ورودی معتبری را به بازدیدکنندگان ارائه می‌دهند، بسیار مورد استقبال قرار می‌گیرند که چندین نسخه در محدوده درب جدید موجود است که هر یک از آنها به عنوان همان اپراتور درب اتوماتیک چرخشی با تکنولوژی بالا هستند و این محدوده که به راحتی در ساختارهای موجود قابل ادغام است، با مدولار بودن زیاد و ایمنی عملکرد آن مشخص می شود.

درب اتوماتیک چرخشی مجهز به صفحه نمایش و داشبورد واقعی است که در را به روی قابلیت های جدید باز می کند و سهولت زیادی برای راندن درب دارد و علاوه بر این، کاربر می تواند برای تامین نیاز خود و استفاده از درب از سایر دستگاه های چند منظوره یا کنترلی ساده نیز استفاده کند که دارای عملکرد، راحتی و ایمنی، ابعاد سفارشی، انتخاب گسترده ای از اتمام، راحتی و استفاده آسان، عایق حرارتی با مدیریت سیستم به هم پیوسته و قفل کردن دستگاه از طریق کلید مادون قرمز است.

انتخاب گسترده پوشش‌ها، پنل ها و سهولت نصب درب اتوماتیک چرخشی در پیکربندی‌های مختلف به معماران این امکان را می‌دهد که ورودی به تخیل خود ایجاد کنند و شرایط امن ‌تر و راحت ‌تری را برای مشتری فراهم کنند. درب اتوماتیک چرخشی در بیمارستان ها یک محافظ دفاعی بهداشتی واقعی است، سفتی تقویت شده در برابر هوا و گرد و غبار را تضمین می کند.

درب اتوماتیک چرخشی طراحی شده است تا با الزامات بهداشتی و ایمنی مطابقت داشته باشد، در حالی که راحتی استفاده روزانه را فراهم می کند که با جریان و عملکرد استثنایی از هوا بندی، تایید شده توسط آزمایش‌های آزمایشگاهی، این درب اتوماتیک چرخشی را به تجهیزاتی مطمئن و اطمینان بخش تبدیل می‌کند. درب اتوماتیک چرخشی ترکیبی از یک اپراتور قدرتمند و یک پانل درب محکم سازگار با بخش بهداشتی است. اپراتور پانل در را با یک حرکت سیال صاف و ایمن بالا می برد و حرکت می دهد و باز شدن درب اتوماتیک چرخشی یک عملیات کاملا اتوماتیک است که توسط سیستم های مختلف مخصوص هر کاربری (کنترل از راه دور، دکمه فشاری پا ، سوئیچ بدون تماس، رادار تشخیص و غیره) کنترل می شود.

در ساختار درب اتوماتیک چرخشی یک هسته سفت و سخت که با پانل های طبقه بندی شده با چگالی بالا پوشانده شده اند ساخته شده اند که در طیف رنگی بزرگ موجود هستند و سایر مواد یا پوشش‌ها نیز برای برآورده کردن تمام الزامات خاص (عایق صدا، شفافیت، محیط مرطوب…) در دسترس هستند.

برای پاسخگویی به نیازهای پیشرفته ترین بخش های تکنولوژیکی طراحی شده است که برای درب اتوماتیک چرخشی یک محیط جوی کنترل شده لازم است که این محدوده درب اتوماتیک چرخشی به مکان‌ هایی اختصاص داده شده است که نفوذپذیری هوا باید کنترل شود که باز شدن درب اتوماتیک چرخشی بدون تماس یا دستکاری دستگیره اجازه می دهد تا قوانین بهداشتی دقیق رعایت شود و تنظیم سرعت باز و بسته شدن پنل ها تبادل آلودگی بین دو ناحیه را محدود می کند.