مرکز تولیدی درب اتوماتیک

مرکز تولیدی درب اتوماتیک

با توجه به پیشرفت تکنولوژی، استفاده از درب های اتوماتیک نیز بیش تر از هر زمان دیگری رایج شده است. این درب ها دارای انواع و شکل های مختلفی هستند که آن ها را برای مکان های عمومی و خصوصی مختلف مناسب می کند.

در مرکز تولیدی درب اتوماتیک، می توانید با انواع و اقسام درب ها آشنا شوید و با کمک کارشناسان مناسب ترین نوع آن ها را برای بنای مورد نظر خود انتخاب کنید. مرکز تولیدی درب اتوماتیک، در تولید درب های خود از پیشرفته ترین تکنولوژی روز استفاده می کند تا درب های اتوماتیک ساخته شده بیش ترین دوام را داشته باشد.

ضمن این که در مرکز تولیدی درب اتوماتیک، از رنگ الکترواستاتیک استفاده می شود تا رنگ درب پس با گذر زمان تغییری کند و ظاهر درب ها زیبا و جذاب باقی بماند. مرکز تولیدی درب اتوماتیک، با به کار بردن بهترین قطعات ممکن از نظر کیفیت، امنیت و عملکرد این درب ها را تا سالیان دراز تامین می کند.

بنابراین کیفیت تولید درب ها در مرکز تولیدی درب اتوماتیک تضمین شده است. انواع درب هایی که در مرکز تولیدی درب اتوماتیک ساخته می شود به شرح زیر است.

درب اتوماتیک شیشه ای

از انواع درب های موجود در مرکز تولیدی درب اتوماتیک، درب اتوماتیک شیشه ای است که بیش تر برای ساختمان های اداری و تجاری کاربرد دارد. این درب ها جای کمی می گیرند و برای بنا هایی که رفت و آمد در آن ها زیاد است مناسب هستند.

درب اتوماتیک صنعتی

درب اتوماتیک صنعتی در مرکز تولیدی درب اتوماتیک با انواع اسپید، کشویی، سکشنال و کرکره ای تولید می شود.

درب اتوماتیک پارکینگی

درب های پارکینگی که در مرکز تولیدی درب اتوماتیک تولید می شوند، دارای ابعاد بزرگی هستند. این درب ها نیاز به یک موتور دارند که بتواند آن ها را بدون دخالت دست باز و بسته کند. البته در مرکز تولیدی درب اتوماتیک، درب های اتوماتیک پارکینگی با ابعاد کوچک تر نیز تولید می شوند که برای پارکینگ های منازل مناسبند.

درب اتوماتیک کرکره ای

درب اتوماتیک کرکره ای ساخته شده در مرکز تولیدی درب اتوماتیک، برای انواع فروشگاه ها و مراکز خرید مناسب است. همچنین از این درب ها در پارکینگ منازل نیز استفاده می شود. با تماس با کارشناسان مجموعه ما می توانید مناسب ترین نوع درب اتوماتیک را برای بنای مورد نظر خود انتخاب کرده و سفارش دهید.